"זכות גדולה"

משה פייגלין תרם כליה: "ממליץ לכם בחום"

משה פייגלין הודיע הבוקר כי תרם אתמול כליה דרך עמותת 'מתנת חיים'. בפוסט שפרסם, סיפר על התחושה הטובה, למרות שהוא עדיין מאושפז בבית חולים, וקרא לתרום (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

משה פייגלין, הח"כ לשעבר ויו"ר מפלגת זהות, מפרסם הבוקר (חמישי) כי תרם אתמול כליה, דרך עמותת מתנת חיים, עמותה שהקים הרב ישעיהו הבר זצ"ל, שנפטר מנגיף הקורונה.

"אתמול בבוקר, תרמתי כליה בעזרת עמותת 'מתנת חיים' ועודני מאושפז - כך שלצערי, לא אוכל להעביר היום את שידור ה - 5×5 השבועי שלנו", הודיע פייגלין לעוקביו ברשת.

פייגלין הוסיף: "אני מודה מעומק ליבי לצוות הרפואי הנפלא של בית החולים 'שיבא - תל השומר', ולעמותת 'מתנת חיים' שכשמם כן הם - מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לתת חיים לחברינו - פשוטו כמשמעו!".

בהמשך הביע את התחושות אחרי התרומה, וקרא לעוקביו לתרום אף הם כליה: "זו זכות גדולה וסיפוק שאין כדוגמתו ואני ממליץ לכם בחום, ליצור קשר עם העמותה".

לסיום הודיע כי "מלבד הודעה זו, ציפי ואני מעדיפים להשאיר את העניין במרחב הפרטי - לכן בחרנו שלא להתראיין ולשוחח בנושא ואנו מודים לכם על ההבנה".

בעדכון מטעם 'מתנת חיים', המדווח על שמותיהם לתפילה של התורמים והמושתלים, נכתב כי התורם הוא משה זלמן בן אסתר, והכליה הושתלה בשמואל בן זוהר פנינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר