מחקר: אנשים רבים מפריזים בצריכת אלכוהול בימים אלו

כל אדם מתמודד עם הלחץ שהוא חווה בדרכים שונות, אך מחקר שערכה חברת "דרינקאוואר" האירית, מראה כי יש דרך משמעותית אחת שאנשים נוקטים בה כדי לנצח את הסטרס: שתייה מרובה יותר (MEN)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

התקופה הנוכחית איננה קלה והיא טומנת בחובה התמודדויות רבות. אנחנו מרגישים כלואים בבתים שלנו, מתרגזים על בני המשפחה ובכלל, לחוצים עד מאד מהמתרחש בעולם.

כל אדם מתמודד עם הלחץ שהוא חווה בדרכים שונות, אך מחקר שערכה חברת "דרינקאוואר" האירית, מראה כי יש דרך משמעותית אחת שאנשים נוקטים בה כדי לנצח את הסטרס: שתייה מרובה יותר.

על פי המחקר, אחד מכל ארבעה מבוגרים באירלנד שותה יותר, מאז התפרצות מגפת הקורונה. 14 אחוזים מדווחים על שתיית כמות כפולה פי ארבעה או יותר, מדי שבוע והסיבה העיקרית שניתנה לכך - 88 אחוז - היא על מנת לעזור להירגעות.

כמובן, אין שום דבר רע בהנאה מכוס יין מפעם לפעם, אבל אם אתם מוצאים את עצמכם שותים הרבה יותר מהרגיל או משתמשים במשקה שכר כאמצעי התמודדות עם רגשות שליליים, מוטב שתנסו למצוא מנגנון התמודדות חלופי.

שיינה הורגן, מנכ"לית "דרינקאוואר", אומרת: "מחקר חדש זה מראה כיצד הנורמה החדשה משנה את הרגלי השתייה והגישות של האירים. עבור חלקם זה הזמן להרהר ולשנות את צריכת האלכוהול שלהם. עבור אחרים, אלכוהול הוא דרך התמודדות והפגת מתחים בזמן קשה. השימוש באלכוהול כדי להירגע אינו חדש אך הוא מדאיג וב-88% כמעט אוניברסלי. עלינו לחדש את מאמצינו לחקור אסטרטגיות התמודדות אלטרנטיביות ובריאות יותר שאינן כרוכות בשתייה עקבית שעלולה להזיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר