שוחרר במהירות

נעצר חשוד בירי בעת 'סולחה' אצל המקובל הרב דב קוק

שלומי אוחיון, שהשתחרר לאחרונה מהכלא אחרי 12 שנות מעצר, היה מבוקש בגין ירי במהלך סולחה בין עבריינים בטבריה • אחרי יומיים, שוחרר בהתאם לסיכום עם עו"ד (פלילי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
המקובל בכניסה לכלא, לחזק עצורים (צילום: באדיבות המצלם)

לפני יום כיפור, במהלך מפגש 'סולחה' בין עבריינים אצל המקובל הרב דב קוק בטבריה, בוצע ירי. שלומי אוחיון, שהיה חשוד בביצוע הירי, נעצר - אך שוחרר כעבור יומיים.

אמיר זוהר דיווח באתר פוסטה כי אוחיון השתחרר לאחרונה ממאסר ממושך של 12 שנה על נסיון רצח של עבריין טברייני בשם כפיר דדון.

אחרי השחרור, התעוררה מתיחות בעיר בין המשפחות, שכן קרובי משפחה של דדון העידו נגד אוחיון, והיה חשש מניסיונות נקמה של 2 הצדדים.

בניסיון להגיע להבנות, החליטו לקיים 'סולחה' אצל המקובל הרב דב קוק, אשר לפי הדיווח ב'פוסטה', נחשב לגורם סמכותי בקרב בכירי העבריינים במדינה.

הרב קוק הבהיר לאוחיון כי יהיה עליו לפצות את דדון, בעקבות הפציעה הפיזית בו. אוחיון מצידו טען כי הרב צריך להתחשב בעובדה שמשפחת דדון הפלילה אותו וגרמה למעצרו הממושך.

על רקע אי ההסכמות הכרעת הדין התעכבה, וגורם בכיר בעולם התחתון הנחשב לחסידו של הרב קוק יצר עמו קשר, די שיחווה דעתו בסוגיות שעל הפרק ויפעיל את השפעתו.

בעוד אנשי הרב מנהלים התייעצויות קדחתניות עם אותו גורם ואחרים לצורך פתרון המחלוקת, המתינו הצדדים מחוץ לבית, אבל שם התפתחה תקרית אלימה.

לפי המשטרה, אוחיון תקף את דדון או מי מאנשיו אלא שאז לפי צילומי מצלמות האבטחה, כפיר דדון נראה כמי ששלף אקדח ופתח בירי לעבר אוחיון שהצליח לחמוק ללא פגע ונמלט מהמקום.

אחרי ימים ארוכים בהם ירד אוחיון למסתור, הוא נעצר. הסנגור, עו"ד דורון נוי ממשרד נוי סננס שפרלינג וחצרוני, הסכיא להארכת מעצרו ביומיים, בתנאי שאם לא ימצאו ראיות - הוא ישוחרר.

השופטת מאג'דה ג'ובראן מבית משפט השלום בנצרת קיבלה את ההצעה. כעבור יומיים, שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית עד ליום ראשון, ומאז, למשך שבועיים, צו הרחקה מהעיר טבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר