אין יריד? קבלו חוברת! - ב'כיוון' שומרים על שגרה מקצועית

מתוך אידיאל המלווה את פעילותו של מרכז כיוון, המבקש לגשר על הפער הקיים בין הקהל למקומות הלימוד, הפיק מרכז כיוון חוברת הכשרות נרחבת ומושקעת דיגיטלית (תעסוקה, מקודם)

"קיבלנו מאות פניות לקבלת החוברת הדיגיטלית" (צילום: יח"צ)

ירידי הלימודים הנודעים של מרכז כיוון נאלצים בתקופה זו לשנות את פניהם. במקום אודיטוריום עמוס במשתתפים, הרצאות פרונטליות ודוכני מכללות והכשרות, מתבקש תחליף מספק שינגיש את כל המידע המקצועי על מקומות לימודים, מקצועות רלוונטיים ואופציות תעסוקה לקהל המתעניינים.

מתוך האידיאל המלווה את פעילותו של מרכז כיוון, המבקש לגשר על הפער הקיים בין הקהל למקומות הלימוד, קיבלה הנהלת המרכז החלטה על הפקת חוברת הכשרות נרחבת ומושקעת, ייעודית לתושביה החרדים של ירושלים, הכוללת מידע מקיף ופרטני ובה מתארחות מכללות רבות שהעניקו משלהן בשיתוף פעולה פורה שהניב תוצאות מצוינות.

החוברות שחולקו בכל תיבות הדואר באזורים החרדיים בעיר והופצו גם בפלטפורמות הדיגיטליות, מציעות סקירה מדוקדקת על כל מכללה ומוסד לימודים, הכשרה או קורס. מכלול הפרטים הטכניים כמו גם מידע על שוברים ומלגות לזכאים מעניקים תמונה בהירה. פרק מיוחד שיועד לאבחונים המוצעים במרכז כיוון חושף את מהות האבחונים וחשיבותם, טיפים מקצועיים מהמכללות השונות וצוות המרכז מתבלים את החוברת ומעשירים את הקוראים.

מתעניינים המבקשים לברר באופן אישי או לקבל יעוץ ממוקד, מוזמנים להתקשר לקו ההכשרות הייחודי שהוקם במיוחד למטרה זו. יועצים מטעם המרכז מעניקים ייעוץ אישי ומפנים את הפונים למכללה הרלוונטית.

"המשוב האדיר והחם שקיבלנו מהציבור מצדיק את ההשקעה הרבה בחוברת ומוכיח יותר מכל את הצורך בה", אומר בסיפוק ישראל יום טוב, מנהל מחלקת קשרי חוץ בכיוון. "קיבלנו מאות פניות לקבלת החוברת הדיגיטלית, מכללות רבות קיבלו טלפונים מתעניינים וההרשמה להכשרות השונות בשיאה.

"עשינו כל מה שבידנו כדי לספק את המענה המקצועי והמקיף ביותר גם בתקופה זו. תקציב השוברים הוגדל בעקבות המשבר ואנו מבקשים להושיט יד לכל אותם פונים לבצע את התחקיר האישי שלהם ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, שתוביל אותם לרכישת מקצוע ולהתקדמות תעסוקתית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר