עדין ניתן להצטרף!

שטר שותפות רישמי וגזירה מפורשת של מרן שה"ת : 'יזכה לפרנסה ברווח'

קרן 'עוללים' רשת ביטחון תזונתית עבור לחם וחלב ל20.000 ילדים, הגזירה המפורשת של רשכבה"ג מרן שה"ת הגר"ח קניבסקי שליט"א: התורם לקרן עוללים שע"י קופת העיר יזכה מידה כנגד מידה שתיהיה לו ולכל משפחתו פרנסה ברווח כל ימי חייו (חרדים, צדקה)

(צילום: באדיבות המצלם)

שותפות בתורה, שותפות בתפילה, ברכה לפרנסה

בשטר השותפות הרשמי והנדיר אותו יחתום רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א עם כל אחד ממייסדי קרן 'עוללים' המתייסדת בימים אלו ממש בהוראתו הישירה, יזכו השותפים לשלושת השותפויות והברכות.

"שותפות בתורה" – זכות וסיוע לתורתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, בכך שמורידים ממנו את עול האכלתם של 20,000 ילדים רכים.

"שותפות בתפילה" - רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א יכלול את השותפים בכל ברכת החודש.

"ברכה לפרנסה" – ברכת רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בכתב יד קדשו לפרנסה ברווח.

ימים אחרונים לתאריך היעד להקמת הפרוייקט החדש שהוקם על ידי ובמעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א במלאות עשרים שנה ל'קופת העיר', קרן 'עוללים' – רשת בטחון תזונתית לילדים רעבים שע"י 'קופת העיר', אשר מטרתה לוודא ולפעול למען 20,000 ילדים רכים מכל רחבי הארץ, תחת המטרה "שלא ישארו ילדים רעבים". במעמד ההקמה הורה רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א על הקמת הקרן, כתב את מכתב הברכה המיוחד, ונעתר לשותפות נדירה של מייסדי הקרן שיזכו לקבל חלק מתורתו, ואף להיכלל בתפילה חדשית מיוחדת בברכת החודש.

כידוע, בשנה החולפת מעת התרגש עלינו רוגזו של נגיף הקורונה, נפגעו תחומים רבים והשתנו ללא היכר. 'קופת העיר' המלווה את מערך התמיכה והסיוע למשפחות נצרכות, עקבה בנשימה עצורה אחר מצבם של המשפחות שמצבם לא היה שפיר עוד קודם משבר הקורונה, וליוותה אותם במקרי הצורך.

מניתוח מהיר של ההשלכות המיידיות של הקורונה, עלה הצורך להבטיח ולוודא שגם במשפחות ההרוסות והסובלות, ישמר העוגן של קיצבת מזון לכל ילד וילד. שלא יהיה מצב בדורנו דור השפע, שנת תשפ"א בו קיימים ילדים רעבים ללחם חלילה, או צמאים לכוס חלב.

משהוצגו הנתונים בחרדת הקודש בפני רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א המכוון את דרכי הפעולה של 'קופת העיר' מיום הקמתה בתאריך י"ז אלול תש"ס, שקל בדעת התורה הקדושה את הנתונים, והכריע כי נדרש להקים קרן עבור אותם ילדים, ולא ניתן להפקיר אותם במצב של חוסר וודאות העלול לגרום להם לסיכונים וסיבוכים.

עדיין ניתן להצטרף>>

לבקשתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א הוקמה באופן מיידי קרן 'עוללים' כדי להוות רשת בטחון תזונתית לילדים רעבים, בלי שום תלות במצבם הכלכלי של הגרוע של ההורים, לשמור שה'ילדים נפגעי הקורונה' שלא טעמו טעם חטא, לא יסבלו מצוקה קשה ומרה.

רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א יצא במכתב קודש מיוחד לעורר על חשיבות ונחיצות הקרן, שהוא מוסיף שהשותפים בסכום שיש בו ממש, יזכו במידה כנגד מידה לפרנסה ברווח. המכתב המלא מופיע במסגרת.

מטרת הקרן החדשה 'עוללים שאלו לחם', להשלים ל-300 ש"ח עבור כל ילד, כסף נטו שיוודא שיש לכל ילד, את הלחם, החלב והגבינה שהוא זקוק. 300 שקלים הם אמנם מינימום, אבל ראשית צריך לוודא שהבסיס המינימלי לא חסר.

בקופת העיר בדקו את הנתונים המצטברים, ומצאו שמדובר בכ-20,000 ילדים שזקוקים כעת לרשת בטחון תזונתית, לאור מצבם הכלכלי הקשה של משפחתם. 20,000 ילדים, כפול 300 ש"ח לחודש, במשך שנה, מדובר בסכום בלתי נתפס של 72 מליון ש"ח.

מכח בקשתו של גדול הדור שליט"א, פונה קופת העיר ל-24,000 משפחות, שכל אחת תיקח על עצמה 3000 ש"ח שהינו סך הסיוע לעשרה ילדים, ועל ידי זה נוכל לחזור למשלחינו, רשכבה"ג מרן שליט"א, המצפה לשמוע על תוצאות בקשתו, ולבשר לו כי אכן יש בידי הקופה את האפשרות להקים את הקרן.

עדיין ניתן להצטרף>>

חסר תקדים

השותפות של מרן שליט"א עם מייסדי 'עוללים'

לאור חשיבותו העצומה של פרוייקט "עוללים" בעיני רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, יצא מרן שליט"א בצעד תקדימי שלא היה כמותו, לחתימת שטר שותפות רשמי ומחייב עם השותפים מייסדי הקרן. שטר שותפות הכולל, זכות וסיוע ללימוד התורה של מרן שליט"א, תפלה בברכת החודש, וברכה היסטורית ל"פרנסה ברווח".

באופן תקדימי ובלתי נתפס, יזכו המייסדים להסכם שותפות חתום על קבלת חלק בלימוד התורה של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, זאת בנוסף לתפילה המיוחדת על שמות מייסדי קרן 'עוללים' מידי חודש בחדשו בתפילת ברכת החודש, בתחינה ל'חיים ארוכים, חיים של טובה וברכה וחילוץ עצמות, חיים של בשורות טובות ונחמות".

בידינו הדבר!!! עדיין ניתן להצטרף>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר