הראיון המלא

המשטרה אלימה? השר לביטחון פנים אמיר עונה על הכל

הטענות לאלימות המשטרה בהפגנות; הסרטונים הקשים מחלוקת הקנסות; המעצרים האלימים והחתונה בגבעת זאב • השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, עונה על הכל בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

השר לביטחון פנים וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אמיר אוחנה, התארח באולפן 'כיכר השבת' לראיון מיוחד בו ענה על כל השאלות והטענות של הציבור החרדי כנגד פעילות המשטרה בערים ובשכונות החרדיות. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון הסביר השר אוחנה: "אני משוכנע ויודע שמה שאני אומר נכון, משום שתשעת אלפים שוטרים ופקחים ומפקחים עובדים מדי יום רק בנושא הקורונה, ומספר הדוחות שנרשם הוא אלף אלפיים שלושת אלפים דוחות ביום, יש ימים שזה מגיע לשיא - חמשת אלפים, זאת אומרת שזה אפילו לא מגיע לדו"ח לשוטר ליום, וזה לא בגלל שהשוטרים לא עובדים.

"השוטרים עובדים ופועלים ורוב המפגשים בין שוטר לאזרח מסתיימים באופן תקין, אגב יכול להיות עם דו"ח ויכול להיות עם דו"ח".

"האירוע בדרך כלל מסתבך כשהאזרח מסרב להזדהות", מסביר השר אוחנה: "עכשיו החשיבות להזדהות זה לא רק כי זה חובה בחוק, חובה על אדם להזדהות בפני שוטר, באיזה מדינה אתה מעלה על דעתך שאזרח יגיד לשוטר - לא מזיז לי? בוא נחשוב בארה"ב שאזרח היה אומר לשוטר "יאללה עזוב אותי" והולך.

"אבל זה לא רק החובה החוקית. משום שאנחנו נמצאים בתקופה כזאת שחובת הזיהוי כרוכה גם בזה שהשוטר יוכל לראות אולי מדובר באדם שהוא חולה מאומת ומסתובב ביננו, יש רבנים שגזרו על זה דין רודף, זה לא "ונשמרתם לנפשתיכם", זה דין רודף"

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר