האזינו

אוחנה: רוצים להפגין? תעשו את זה כמו חסידי גור

סערת ההפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו, למרות הקורונה: השר לביטחון פנים מסביר היום, כי אין בעיה בעצם ההפגנות בימים אלו, אם הן נערכות כמו זו של החסידים בערד. האזינו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
דבריו של השר לביטחון פנים (צילומים: Olivier Fitoussi, Flash90 / באדיבות המצלם)

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה קורא הבוקר (ראשון) לאזרחים הנוטלים חלק בהפגנות ברחבי הארץ, רובם נגד נתניהו, ללמוד מחסידי גור כיצד מפגינים כראוי.

בראיון לתכנית הרדיו של העיתונאי ינון מגל, התייחס להפגנות נגד ראש הממשלה "ראיתי הפגנה של חסידי גור בערד, אם כל ההפגנות היו נראות ככה לא הייתה לאף אחד טענה"

כזכור, בשבוע שעבר הפגינו מאות מחסידי גור בערד, במחאה על ההסתה נגד הציבור החרדי שהובילה לדבריהם לשורת התנכלויות - בשיאן הוצת המרכז המסחרי החרדי והועלו באש עסקים בבעלות חרדית, כפי שנחשף ב'כיכר השבת'.

העצרת, שנערכה תוך הקפדה מלאה על הנחיות משרד הבריאות - עם ריחוק מלא ועטיית מסכות - גרם לקידוש השם גדול, כאשר בכלי התקשורת נשמעו שבחים מרובים להתנהגות החסידים.

היום, כאמור, התייחס לכך גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, כאשר בתכנית הרדיו של ינון מגל ב'רדיו ללא הפסקה' התבקש להתייחס להפגנות המתמשכות נגד ראש הממשלה.

ההפגנה של חסידי גור בשבוע שעבר (אוריאל גור דוד)

בתשובה, הזכיר השר אוחנה את ההפגנה של חסידי גור בערד. "לא יודע אם ראיתם את התמונה הזו", סיפר, "הייתה הפגנה של 2500-3000 איש, עומדים במרחק מופתי אחד מהשני, עם מסיכות".

לדברי אוחנה, "אם ההפגנות היו נראות ככה, לא הייתה לאף אחד טענה. אני קורא לכולם, מי שרוצה להפגין מאה אחוז - תלמדו מחסידי גור בערד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר