צפו בתיעוד

מחאה במעלות דפנה: "מסכנים את חיינו"

אימהות וילדים, תושבי שכונת מעלות דפנה, הפגינו במחאה נגד כוונתם של יזמים פרטיים לבנות כביש במרכז השכונה, מה שיסכן לטענתם, את חיי הילדים ויפר את שלוותם • צפו (חרדי)

(צילום: אריה לייב אברמס, באדיבות המצלם)

תושבי השכונה הירושלמית 'מעלות דפנה', יצאו היום (שלישי) להפגין נגד יזמים המתכננים להפוך שטח מרוצף בלב השכונה - לכביש סואן. "לא ניתן שיסכנו את חיינו", אמרו התושבים.

המפגינים, שהיו בעיקר נשים וילדים מתושבי השכונה, יצאו בשעה 16:00 למחאה ספונטנית על הכביש שאמור להיסלל ולחצות את השכונה לאורכה.

אחד התושבים, מסביר ל'כיכר השבת' את הזעם ואומר: "צריך להבין, במרכז ירושלים, בין רמת אשכול לגבעת התחמושת, שוכנת פנינת חמד - שכונת מעלות דפנה, שכונה ירוקה, מוקפת עצים, ושלווה.

"מדובר בשכונה בה כל הכבישים והחניונים הם חיצוניים, ובגלל יוזמות פרטיות מתוכנן כביש שייכנס מקרל נטר ויגיע עד רחוב מקוה ישראל.

"זה שטח שבו אימהות וילדים יושבים, מבלים, משחקים, נוסעים באופניים ובימבות, לפתע יעבור פה כביש שיסכן את התושבים ולא יאפשר להם מרחבי משחק ומחיה. זו שכונה קטנה וצפופה בלאו הכי, ועם אישורי תמ"א לכמה בניינים הולכים להתווסף מאות תושבים נוספים".

עוד מוסיף התושב, כי "לאחרונה התברר שהכביש יחצה לא רק את האיזור המדובר אלא יגיע עד רחבת עצי הזית הסלולה לרוכבי אופניים ומשחקי ילדים. מחר (רביעי) אמורה להתקיים ועדה בעניין ותושבי מעלות דפנה מקווים מאד שנציגיהם שבהם בחרו, יעמדו לצידם במלחמה מול בעלי ההון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר