"חוסר תקציב"

אבסורד; גני הילדים נפתחו, אך ללא צהרונים

לאחר פתיחת גני הילדים התברר למנהלי הצהרונים החרדיים כי משרד החינוך לא יתקצב אותם. סגן השר מקלב פנה לשר החינוך וביקש את התערבותו המיידית כדי למנוע משבר (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסוף השבוע שעבר החליטו חברי קבינט הקורונה, לפתוח את גני הילדים מגיל 0-6 וביחד עם זה גם את הצהרונים, אך מתברר שצהרונים במגזר החרדי וגם במגזר הכללי עלולים להיסגר בעקבות חוסר תקציב.

על אף שגני הילדים נפתחו כבר ביום ראשון, היום (שלישי), התברר למנהלי הצהרונים, כי משרד החינוך לא יתקצב אותם. סגן השר אורי מקלב, פנה בעקבות כך לשר החינוך יואב גלנט ודרש את התערבותו המיידית באומרו, "המצב הנוכחי אינו מאפשר להורים לקיים שגרת עבודה סדירה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בכירים במשרד החינוך, ניסו לגלגל את הנושא לפתחו של הממונה על השכר במשרד האוצר, אך סגן השר מקלב והממונה על הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי, דרשו הערב משר החינוך פתרון זמני עד להסדר הכללי בשל המצב ובכדי לתת את האפשרות להורים להמשיך ולצאת לעבודה.

בפנייתו לשר החינוך גלנט כותב מקלב כי בלשכתו התקבלו פניות רבות של הורים לילדים אשר מסגרת הצהרון במוסד בו לומדים ילדיהם טרם נפתח ואין צפי לפתיחתו

"מבחינה של הנושא עולה כי עיכוב הפתיחה נגרם בשל הנחיית משרד החינוך שלא לתקצב עוד את הסייעות במערך הצהרונים כבעבר" כתב מקלב.

עוד הוסיף מקלב: "המצב הנוכחי אינו מאפשר להורים לקיים שגרת עבודה סדירה, ומצריך את ציבור ההורים לצאת מוקדם על מנת לאסוף את ילדיהם ממוסדות החינוך, והמצב הנוכחי פוגע קשות בעבודתם ובמקור פרנסתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר