יועץ הקורונה

הקהל שאג "לפטר את פאוצ'י", טראמפ הגיב: "המתינו לאחרי הבחירות"

נשיא ארה"ב טראמפ, הסופג ביקורת על טיפולו בקורונה, שיגר רמז עבה על עתידו של מומחה המגיפות, בעת שקהל מעריציו ביקש את פיטוריו, בכנס לקראת הבחירות שייערכו מחר. צפו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
השאגות והתשובה (צילום: מתוך קמפיין הבחירות הרפובליקני)

ראש המכון למחלות זיהומיות בארה"ב, ד"ר אנתוני פאוצ'י, יסיים ככל הנראה את תפקידו כיועץ המיוחד של הבית הלבן למגפת הקורונה, במידה וטראמפ ינצח בבחירות שיתקיימו מחר.

בכנס בחירות שערך היום (שני) בפלורידה, רמז הנשיא טראמפ על כוונתו זו. היה זה כאשר הביע את מורת רוחו מהסיקור התקשורתי טיפולו במגפה, כאשר בתגובה החלו מעריציו לשאוג: "לפטר את פאוצ'י".

לקריאות הקצובות הללו השיב טראמפ במשפט הבא: "אל תספרו לאף אחד, אבל תנו לי להמתין מעט אחרי הבחירות. אני מעריך את העצה".

יריבו ג'ו ביידן, מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, הגיב לרמז העבה של טראמפ וכתב: ''אנחנו זקוקים לנשיא שמאזין למומחים כמו ד"ר פאוצ'י''.

זעמו של טראמפ על ראש המכון למחלות זיהומיות אינו חדש, אך לאחרונה הוא גבר, כאשר בראיון לעיתון 'וושינגטון פוסט' מתח פאוצ'י ביקורת קשה על היועץ האישי של טראמפ ד"ר סקוט אטלס.

"יש לי בעיות אמיתיות עם הבחור הזה", אמר עליו פאוצ'י, והסביר: "הוא בחור חכם, אבל הוא מדבר על דברים שאין לו בהם שום תובנה, ידע או ניסיון אמיתי".

פאוצ'י הרחיק לכת ואף שיבח את 'סליפי ג'ו' (ג'ו הישנוני, כפי שטראמפ מכנה את ביידן): "אני סבור כי המועמד הדמוקרטי לנשיאות לוקח את נושא המגפה ברצינות, מנקודת מבט על בריאות הציבור", החמיא פאוצ'י.

על טראמפ לעומת זאת אמר המומחה שיתכן וימיו בבית הלבן ספורים, כי "הוא מסתכל על זה מנקודת מבט אחרת של הכלכלה ופתיחה מחדש של המדינה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר