הימור מוצלח

ראש הממשלה נתניהו: "החיסון של 'מודרנה' זו בשורה מצוינת לישראל"

נתניהו, שהורה כבר לפני זמן רב על חתימת הסכם אספקת חיסונים לנגיף הקורונה עם חברת מודרנה, למרות ביקורת על כך, מרוצה כעת מההצלחה הגדולה של הניסויים • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע היום (שני) את סיפורו הגדול מהצלחת הניסוי בחיסון לקורונה של חברת מודרנה, עמה חתמה מדינת ישראל הסכם אספקה לפני זמן רב.

"כבר בחודש יוני", הזכיר נתניהו, "הנחיתי, עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, לחתום על הסכם לאספקת חיסונים עם חברת 'מודרנה', והיום היא בישרה לנו שהחיסון שלה גילה יעילות של 94.5%".

נתניהו הגדיר זאת כ"בשורות מצוינות למדינת ישראל", והוסיף: "המטרה שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים - וכמה שיותר מהר".

יצוין כי אכן מדובר בהישג אישי גדול של ראש הממשלה, משום שהוא שם את כל כובד משקלו על חיסוני חברת מודרנה והשקיע בכך תקציב גדול, למרות אזהרות של אחרים כי זהו הימור בעייתי.

בשבוע שעבר, כאשר חברת פייזר הודיעה על הצלחה משמעותית לחיסונים שהיא ייצרה לנגיף, הביקורת על נתניהו גברה, על כך שהמשא ומתן עם פייזר נפתח באיחור רב ונחתם רק לפני ימים ספורים.

כעת יכול ראש הממשלה להיות מרוצה מאוד, בשל הצלחתה המוכחת של חברת מודרנה, עליה הימר מלכתחילה.

יצוין, כי גם ג'ו ביידן, הנשיא הנבחר של ארה"ב, אמר כי "החדשות שהגיעו מחברת התרופות מודרנה הן סיבה נוספת לחוש תקווה. אנחנו עכשיו צעד אחד קרוב יותר להבסת הנגיף".

"מה שהיה נכון לגבי החיסון הראשון (של פייזר), נשאר כך גם לאחר ההודעה על החיסון השני: אנחנו עדיין מרחק חודשים משם. עד אז, שמרו על ריחוק חברתי ועטו מסכה", הוסיף ביידן, המקפיד להדגיש כל העת את הקו ההפוך משל הנשיא היוצא טראמפ בקשר לטיפול בקורונה.

צפו בדברי נתניהו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר