תומך בהיטלר?

המיסיונר מדיסון קות'ורן - נבחר לקונגרס

הוא עלה לכותרות בזכות השיא ששבר בהיותו האדם הצעיר ביותר שנבחר לקונגרס, אבל הנציג של צפון קרוליינה, מתגאה בראיונות כי גרם לטענתו ליהודים להמיר את דתם רח"ל (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך, מתוך יוטיוב)

דייוויד מדיסון קות'ורן, זכה לתשומת לב תקשורתית בארה"ב, למרות הימים העמוסים חדשותית עם הבחירות הסוערות לנשיאות, בשל העובדה כי הפך לאדם הצעיר שנבחר אי פעם לכהן בקונגרס.

קות'ורן, רק בן 25, עבר תאונת דרים ולכן הוא מתנייד בעזרת כסא גלגלים, שכן רגליו משותקות והוא אינו יכול ללכת. במפתיע ובניגוד לסקרים, גבר על יריביו והפך לנציג צפון קרוליינה בקונגרס, מטעם המפלגה הרפובליקנית.

בראיון שהעניק לאתר חדשות יהודי Jewish Insider, הוא מספר כי בין היתר הוא פועל על מנת לגרום לאנשים להמיר את דתם, ולהאמין ב'אותו האיש' רח"ל.

חבר הקונגרס הצעיר משתף כי הצליח בעיקר עם מוסלמים, שכן לדבריו היהודים אינם מאמינים כלל כי 'אותו האיש' היה אדם טוב.

כאשר נשאל אם הצליח לגרום ליהודים להמיר את דתם ענה כי רק עם "יהודים מבחינה תרבותית", אבל למרות ניסיונותיו, לא הצליח לגרום ליהודים מאמינים להפוך לנוצרים.

בעבר, הואשם מדיסון קות'ורן בגזענות, ואף הציגו תמונה שלו בבית בו נולד הצורר הנאצי, אדולף היטלר ימ"ש, הו הוא מפאר אותו ומתייחס אליו כאל ה'פיהרר'.

על כך, ענה בראיון כי הוא לא תומך בנאצים ואינו ניאו נאצי, אלא הגיע למקום בתור חובב היסטוריה, כמו שהוא מבקר באתרים היסטוריים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר