כל הנתונים

סקר מנדטים, הבחירות והחיסון נגד הקורונה

אם הבחירות היו נערכות היום, כך הייתה נראית מפת המנדטים • שנה לפני מועד הרוטציה, הציבור מעדיף בחירות מהמשך כהונת הממשלה • וגם: האם הישראלים יסכימו להתחסן? (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

שנה בדיוק מהיום, אמור ראש הממשלה בנימין נתניהו לפרוש מתפקידו ולהעביר את התפקיד לידי בני גנץ. האם הציבור מעוניין בכלל בהמשך כהונת הממשלה?

סקר שערך פרופ' קמיל פוקס ופורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של 'חדשות 13' מעלה כי 50% מעדיפים בחירות, 35% את המשך כהונת הממשלה, והשאר לא יודעים.

אם הבחירות ייערכו היום, המפלגה הגדולה ביותר היא הליכוד עם 29 מנדטים. אחריה ימינה עם 22, יש עתיד תל"ם עם 20, הרשימה המשותפת עם 11 וכחול לבן עם 10 מנדטים.

ש"ס עם 8 מנדטים, מרצ וישראל ביתנו עם 7 מנדטים לכל מפלגה, ויהדות התורה סוגרת את הרשימה עם 6 מנדטים בלבד. שאר המפלגות לא עברו את אחוז החסימה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו מוביל עם 33%, אחריו נפתלי בנט עם 18%, יאיר לפיד עם 16% ובני גנץ עם 13% התאמה לראשות הממשלה.

בהתייחסות לנגיף הקורונה, מתברר כי רוב הציבור, 54% לא מרוצים מתפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא. 23% די מרוצים ורק 18% מרוצים.

בזמם שישראל חותמת על הסכמים לייבוא החיסון נגד הקורונה לארץ, עולה כי 27% מהמשיבים מודיעים כי לא יתחסנו. 25% ענו כי ייתכן שכן, 23% בטוחים שכן ו-18% כמעט בטוחים שיתחסנו נגד הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר