מטיילים בחנוכה?

זאת הטעות שגורמת לכם לא ליהנות בטיולים

מכירים את התחושה שאתם יוצאים לטיול ובסוף לא נהנים? משקיעים זמן וכסף, מתארגנים, וחוזרים עם מצב רוח שאינו משופר? זאת הטעות שבה אתם נופלים שוב ושוב (תיירות)

אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

חנוכה מגיע, ואיתו מגיעה הציפייה לצאת לטיול. המתבגרים שחוזרים מהישיבה, הילדים שמגיעים מהחיידר, וגם אתם - רוצים איזושהי הפוגה קלה מהחורף הארוך והמדכא. אתם רוצים לצאת קצת מהבית ומסתפקים לאן לצאת.

אתם פותחים את מדריך הטיולים, או מתקשרים לחבר בכדי לברר על מסלול משתלם? אופס, כאן נפלתם בטעות הקלאסית.

זה לא באמת משנה לאן תצאו, זה לא משנה עד כמה הזווית של המפל תהיה מושלמת ועד כמה קרני השמש ישתקפו בשעה הכי יפה ביום. זה לא משנה אם תמצאו את פיסת האדמה המושלמת ביותר בכדור הארץ, או שתמצאו את האטרקציה הכי מדויקת ביקום - אם מצב הרוח שלכם לא יהיה תקין, או אם הילדים שלכם יתלוננו ללא הפוגה אתם לא תיהנו מהטיול.

לעומת זאת אם תיקחו שמיכה דקה ותארגנו ארוחה קלילה, או אם תפרסו אוהל בפארק הקרוב לביתכם ותעבירו בו את הלילה עם המוזיקה שאתם אוהבים ובתחושה של עשייה ושל פתיחות רגשית - ההנאה שלכם תהיה גדולה יותר, ותחושת השחרור שתרגישו כשתחזרו מהטיול תהיה משמעותית בהרבה.

אז לפני שאתם פותחים מפות, ולפני שאתם מתמקדים ביעד - נסו להתמקד במצב הרוח שלכם. האם קימה מוקדמת גורמת לכם לתסכול? וותרו עליה. האם טיול ארוך פוגע בזוגיות שלכם? וותרו עליו. האם נסיעה ארוכה גורמת לבת שלכם להקאות? תשקלו לוותר גם על זה. במקום להתמקד ביעד - תתמקדו במצב הרוח שייגרם לכם. מובטחת לכם הנאה של 5 כוכבים...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר