הצלת החיים הוקדשה לזכרו של מייסד הצלה בישראל

היום (חמישי) מלאו שלושים יום לפטירתו הכואבת של מייסד הצלה בארץ ישראל הרב נפתלי גרינבוים ז״ל. בארגון איחוד הצלה ציינו את היום בהקדשה של כלל הפעילות של למעלה מ-6,000 מתנדבי הארגון בכל רחבי הארץ לעילוי נשמתו של הרב גרינבוים (בארץ)

(צילום: יח"צ)

בנוסף החליט מנכ״ל הארגון אלי פולק להעניק לחתנו אשר מתנדב באיחוד הצלה בסניף ציון - ירושלים, מכשיר דפיברילטור חדש שהוקדש לע"נ הרב גרינבוים ויסייע לו בהמשך הפעילות להצלת חיים.

מכשיר דפיברילטור מוענק לנכדו של גרינבוים מתנדב באיחוד הצלה בסניף ציון - ירושלים

כמו כן הוחלט על הקמת שיעור הלכה מדי שבוע בסניף ציון לזכרו.

מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק אמר:

״בימים אלו אנו כבר רגילים לראות בכל רחוב ובכל פינה את אלפי מתנדבי איחוד הצלה כאשר הם מעניקים בהתנדבות טיפול רפואי בכל מקרה חירום בתוך שניות לאחר קריאת החירום. הרב גרינבוים ז״ל הקים לפני יותר משלושים שנה את המיזם של הצלה בישראל ובזכותו הרעיון התקדם והתפתח עד למה שאנחנו רואים היום ברוך ה׳.

כולנו חייבים להכיר לו תודה על כך ולכן החלטתי יחד עם נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר להקדיש את כלל הפעילות היום לזכותו וכן להקדיש לע"נ מכשיר דפיברילטור מתקדם שימסר לחתנו שמתנדב בארגון ויסייע לו בפעילות להצלת חיים. אני בטוח כי הוא שם למעלה שמח כשהוא רואה את ההתפתחות האדירה של איחוד הצלה והפעילות המסורה של אלפי המתנדבים למען הצלת חיים״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר