הודעת הוועד לשחרור

רוצים לשלוח ברכה או וידאו ליונתן פולארד?

הוועד לשחרור פולארד, הוציא הערב הודעה מרגשת, בו הם מודים לכל השותפים שליוו את שחרורו של יונתן פולארד. בין השאר, הם מפרסמים את המייל לשלוח ברכה או וידאו (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
פולארד בניו יורק (צילום: עיריית ירושלים)

החלטת משרד המשפטים האמריקני, לאפשר לאסיר המפורסם יונתן פולארד לעלות לישראל, ועל הסרת כל המגבלות לגביו: הועד שפעל למענו במשך יותר משלושה עשורים, מוציא הערב (מוצ"ש), הודעת סיכום בו הם גם נותנים את המייל לשליחת מכתבים לפולארד.

בוועד לשחרור פולארד כתבו: "אנו מבקשים להצטרף לתודתם מעומק הלב של יהונתן ואסתר לעם ישראל כולו, לפעילים הרבים והתומכים היקרים בארץ ובעולם. לעורכי דינו ולשגריר רון דרמר אשר פעל וליווה אותם בשליחותו של רה"מ נתניהו."

לציבור בישראל שהתפלל וביקש למען פולארד, הם כותבים: "לכולכם – שהאמנתם, הפגנתם, זעקתם, פעלתם, התפללתם ולא שכחתם – במשך 35 שנות מאסר וייסורים".

"בשם יהונתן ואסתר אנו מבקשים לומר לכולכם – תודה! ערכי האחדות, הערבות ההדדית והדרישה לצדק שביטאתם בעשייתכם לאורך השנים וודאי ימשיכו לפעול ולהאיר לעמנו ולמדינתנו לדורות הבאים".

בנוגע לשאלה המטריה רבים, מתי פולארד ינחת בישראל, הם כותבים:: "יהונתן ואסתר פולארד משתוקקים לעלות לארץ בהקדם האפשרי ולהגשים את חלומם לחיות בארץ ישראל".

"אולם", מסבירים בוועד, "בגלל מחלתה הקשה של אסתר – הם יוכלו לעלות רק לאחר הסידורים הרפואיים המתאימים. חשוב להמשיך להתפלל לרפואתם השלמה של אסתר יוכבד בת רייזל ברכה ויהונתן בן מלכה. ולהגעתם וקליטתם המוצלחת בארץ".

ולגבי מי שרוצה לשלוח הודעות לאסיר המפורסם, נכתב:: "אנו מזמינים את כולם, ובפרט את הרבבות שלקחו חלק בפעילות ובמאבק לאורך השנים לכתוב ליהונתן ואסתר".

"ניתן לשלוח את המכתבים למייל: letters4pollard@gmail.com ונעביר אליהם בעז"ה את המכתבים במרוכז. אתם מוזמנים לספר על פעילותכם ותפילותיכם למענם במהלך השנים, ואפשר גם לצרף תמונה או קישור לווידאו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר