דיווח בארה"ב

המשפחה נשארת בפוליטיקה: לארה טראמפ תתמודד לסנאט

אם כולם חשבו כי איוונקה טראמפ תהיה הבאה בתור אחרי דונלד להתמודד בפוליטיקה, הרי שלפי הדיווחים כעת, דווקא כלתו תתמודד לסנאט מטעם מדינת קרוליינה הצפונית (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הבחירות לנשיאות ארצות הברית הסתיימו עם הפסדו של דונלד טראמפ, שעדיין מנסה להיאבק משפטית. בינתיים, כמו משפחות נשיאותיות קודמות, גם הפעם בני משפחתו מנסים לנצל את התהילה ולהיכנס לזירה הפוליטית.

במדינה היו בטוחים כי הראשונה לעשות כן, תהיה הבת היהודייה איוונקה (יעל) טראמפ, מי שכיהנה כיועצת מיוחדת לאביה בבית הלבן.

אך בינתיים, כך נראה לפי הדיווחים בפוליטיקו ובניו יורק טיימס, דווקא כלתו של הנשיא המכהן, לארה טראמפ, תהיה הראשונה לקפוץ לפוליטיקה.

בשנת 2022, צפוי חבר הסנאט מטעם צפון קרוליינה לפרוש ולא להתמודד שוב, ומי שתבקש למלא את מקומו, היא לארה טראמפ, שלקחה חלק בקמפייני הבחירות של חותנה, אבי בעלה.

כיום, מחזיקים הרפובליקנים ברוב בסנאט, כאשר הדמוקרטים מנסים לשנות את התמונה על ידי השקעה אדירה בבחירות שייערכו בקרוליינה הצפונית.

מדינה זו, שהייתה בעבר מזוהה עם המפלגה הרפובליקנית, הפכה בשנים האחרונות למדינה מתנדנדת. הנציג המכהן, ניצח ב-2 נקודות בלבד את יריבו הדמוקרטי.

כעת, מי שמתכננת להסתער על המשימה ולהשאיר את המדינה אדומה, היא לארה טרמאפ, הנשואה לאריק טראמפ. לפני שנכסה למשפחת טראמפ אגב, הייתה מפיקה בטלוויזיה ושפית מקצועית...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר