המחאה התחדשה

אלפים הפגינו מול מעון רוה"מ; 27 נעצרו

המחאה בסמוך למעון ראש הממשלה בירושלים, שהייתה שקטה בשבועות האחרונים, חודשה הערב שוב - עם אלפי מפגינים • המשטרה עצרה 27 מפגינים, ב'כיכר פריז' • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בכסלו תשפ"א | 05.12.20
מההפגנה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המחאה בסמוך למעונו של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, דעכה בשבועות האחרונים, אך הערב (מוצ"ש), היא חודשה עם אלפי מפגינים ועצורים רבים. בסך הכל עצרה המשטרה 27 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי, 3 מהם בחשד לתקיפה הדדית.

שעה ספורה לאחר צאת השבת, החלו אלפי אנשי שמאל ומתנגדי נתניהו, להתאסף בסמוך למעון ראש הממשלה ולהביע את מחאתם, כנגד המדיניות של ראש הממשלה וקראו לו להתפטר.

בשעה האחרונה, החלו עימותים בין כוחות המשטרה למפגינים, כאשר המפגינים ניסו לצאת מאזור ההפגנה ב'כיכר פריז' ולנוע לכיוון מעון ראש הממשלה

כוחות המשטרה פועלים במספר מוקדים סביב רחוב בלפור, בהם מתקיימות תהלוכות וחסימות צירים תוך שחלק מהמפגינים מפרים את הסדר הציבורי ויושבים במרכז הצמתים.

השוטרים פועלים לפנות את הצירים על מנת לאפשר תנועה במקום, ועצרו / עיכבו כ-20 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי.

מתנועת קריים מיניסטר, הנמנית על מארגני ההפגנה נמסר: "הערב הוכח שמשטרת ירושלים היא משטרה פוליטית על סטרואידים. בשירות הנאשם מבלפור, השוטרים של דורון ידיד עוצרים בסיטונאות וחובטים במפגינים. ההיסטריה בבלפור מהמחאה שתוביל לסיום שלטון נתניהו מדרדרת את ישראל לשפל חסר תקדים".

"המשטרה נלחמת בפסלים ובמפגינים שומרי חוק משל היו אויבים. חייבים לעצור את הטירוף ולסיים את שלטון הנאשם ולהציל את מה שנותר מהדמוקרטיה. אנחנו נחושים ולא נעצור עד שהמושחת יילך!".

צפו בהפגנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר