השנייה בעולם

לפני ארה"ב: קנדה אישרה את החיסון של פייזר

משרד הבריאות בקנדה אישר היום את החיסון נגד נגיף הקורונה של חברת 'פייזר'. על פי הסיכום, החברה תספק למדינה 20 מיליון מנות חיסון עד לסוף שנת 2021 (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חיסון קורונה של פייזר (צילום: שאטרסטוק)

החיסון נגד נגיף הקורונה של חברת 'פייזר', שנחת היום (רביעי) בישראל, קיבל את האישור של משרד הבריאות הקנדי, והחברה התחייבה לספק כ-250 אלף מנות חיסון.

על פי הדיווחים בקנדה, ממשלת קנדה אישרה את החיסון וחתמה הסכם עם חברת 'פייזר', תספק למדינה 249 אלף מנות חיסון עד סוף החודש, ו-20 מיליון מנות נוספות עד סוף 2021 – מתוכם 4 מיליון יינתנו עד חודש מרץ הקרוב.

עוד נחתם בין הצדדים, כי אם ממשלת קנדה תבחר להאריך את ההסכם לאחר מכן, היא תוכל לרכוש 56 מיליון מנות חיסון נוספות שיסופקו במהלך שנת 2022 ו-2023.

חיסוני פייזר שהגיעו היום לישראל (לע"מ)

יצוין, כי קנדה היא המדינה השנייה שמאשרת את החיסון של פייזר, אחרי בריטניה שהחלה במבצע החיסונים הארצי אתמול.

בארצות הברית החיסון עדיין לא קיבל את האישור ומחר יתקיים דיון של מנהל המזון והתרופות האמריקני (ה-FDA) בבקשה של פייזר לאישור החיסון בארה"ב – וההערכה היא שהחיסון יאושר באותו יום או ביום שישי לאחר מכן. בשבוע הבא ייערכו דיונים דומים בארה"ב ובקנדה לגבי החיסון של חברת מודרנה.

כזכור, מוקדם יותר היום, הגיעו אלפי חיסונים של חברת פייזר לישראל והתקבלו על ידי ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר