כל מה שחשוב, במרכז!

פרוייקט מגורים חדש ומפתיע למגזר החרדי במרכז הארץ, בבאר יעקב

קריית המגורים החדשה בבאר יעקב מביאה בשורה של ממש למגזר החרדי עם השקת פרויקט יוקרתי ומושקע • כל הפרטים שרציתם לדעת בכתבה שלפניכם (נדל"ן, מקודם)

באר יעקב, אחת מיישובי המרכז הצומחות והמתפתות בישראל ומוכרת כעתודת נדל"ן מבוקשת במיוחד (צילום: יח"צ)

לפני כחודשיים, יצא לשיווק פרוייקט מגורים חדש ומפתיע למגזר החרדי במרכז הארץ, בבאר יעקב.

פרוייקט המגורים 'אחוזת ארץ' בבאר יעקב אשר הביא בשורה לשוק הדירות במגזר החרדי עם הפתרון הטוב ביותר למעוניינים לגור במרכז הארץ וליהנות מכל מה שטוב במגורים, הפך לחם ומבוקש במיוחד ובזמן קצר במיוחד, הסתיימה תקופת המכירות ה pre sale בהצלחה מסחררת עם עשרות דירות שנרכשו.

הכנסו עכשיו לאתר>>

יצאנו לשטח ופגשנו את האנשים מאחורי הפרויקט אשר שפכו לנו אור על המיזם החדש בתחום הנדל"ן למגורים במרכז הארץ שכבש את הציבור החרדי;

באר יעקב, אחת מיישובי המרכז הצומחות והמתפתות בישראל ומוכרת כעתודת נדל"ן מבוקשת במיוחד, איך הצלחתם להרים שם פרוייקט שכל כולו מיועד למשפחות חרדיות?

כולנו יודעים, כי המגזר החרדי, הוא המגזר עם הצמיחה הגדולה ביותר בישראל, לפי רשות הסטטיסטיקה עד 2035 נצטרך 200,000 דירות חדשות למגורים (!!) אז אין לנו זמן לחכות, חייבים לקדם וליזום כבר עכשיו פרויקטים ומיזמי מגורים חדשים.

בחרנו בבאר יעקב, בגלל הישיבה והסמינר האיכותיים שמהווים בסיס חזק לקהילה טובה, עם בני נוער איכותיים ושכנים טובים.

באר יעקב, נמצאת במרכז ממש ונמצאת על ציר מרכזי ומשמעותי במרכז הארץ, באר יעקב מחוברת עם כבישים חדשים ונוחים לכל הערים מסביב ועם כל זאת, כשנכנסים לבאר יעקב מרגישים ישר את השקט והשלווה שכל כך מאפיינים אותה.

איך בונים קהילה חדשה חרדית כמובלעת במקום מבוסס ומפותח שלא מוגדר כחרדי הארד קור ?

הרבה יותר קל לבנות קהילה בריאה ואיכותית בעיר עם תשתיות קיימות, גישה נוחה למרכזי תעסוקה, ריאה ירוקה מסביב, עיר מתפקדת עם עירייה פעילה שדואגת לתושבים שלה.

במיוחד בבאר יעקב, הישיבה האיכותית והותיקה כבר יצרה בסיס חזק להתפתחות של קהילה חרדית במקום, תושבי האזור מאוד מכבדים ומעריכים את הגרין התורני שקיים עשרות רבות של שנים ומהווה חלק מהנוף ונותן את הטון על אופי המקום.

אתם שמים דגש על המשפחה והקהילה?

בהחלט, לכל הורה חשוב לדעת שבזמן שהוא לומד או בעבודה, הילדים מסודרים במוסדות חינוך טובים לצד חברים איכותיים עם שכנים כלבבכם.

כשכל מה שחשוב נמצא קרוב לבית או במרחק נסיעה נח, אתם יודעים שבחרתם את מקום המגורים הטוב ביותר- לכם ולמשפחה שלכם.

הכנסו עכשיו לאתר>>

ספרו לנו קצת על ההתפתחות של באר יעקב בשנים האחרונות:

ההתפתחות המשמעותית בתחבורה עם הכבישים באיזור המרכז; כביש 40, כביש 431 וכביש 4313 הפכו את באר יעקב בתוך כמעט 10 שנים, ממושבה שקטה לאחד המוקדים המבוקשים בישראל, בזכות היותה מפותחת ומטופחת שמשלבת גם את החוויה העירונית במרכז הארץ לצד חווית מגורים שלווה, רגועה ומשפחתית בעיר עם שטחים ירוקים.

התחבורה הציבורית בבאר יעקב מפותחת במיוחד ומחברת את התושבים לכל מקום בארץ בקלות ובמהירות ע"י קווי אוטובוס לב"ב, לירושלים, לכפר חב"ד ולערים נוספות במרכז, בתכלס מי שגר בבאר יעקב – לא צריך רכב.

בנוסף, הקו החום של הרכבת הקלה יגיע בעתיד גם הוא לבאר יעקב ותחנת הרכבת החדשה שתיבנה ביישוב ותצטרף לתחנת הרכבת הקיימת בבאר יעקב ותאפשר לכם להגיע בקלות לכל מקום בארץ וליהנות מחוויית נסיעה קלה, נעימה ומהירה.

באר יעקב מציעה יתרונות נוספים לאיכות חיים מושלמת למשפחה יש מרכזי קניות ופנאי, שירותים קהילתיים וכל מה שהמשפחה שלכם צריכה

כמה מילים על הפרויקט 'אחוזת ארץ':

לאורך כל התכנון, חשבנו על המשפחה שתגור בפרויקט, על הצרכים הכי קטנים וכמובן על הדברים המהותיים שחשובים לחווית למשפחה החרדית.

חשבנו כבר עכשיו על השלב הבא, על המשפחה שגדלה וצריכה יותר מקום בבית ואפילו מקום לאירוח בשבתות ובחגים והתמקדנו בתכנון של דירות גדולות במיוחד עם מפרט טכני עשיר ומפנק.

בפרויקט, 226 יח"ד של בנינים בני 7 קומות בלבד (לא מגדלים!) עם מגוון דירות החל מ 4 חדרים, פנטהאוזים, דופלקסים ודירות גן במפרט טכני עשיר לצד מרפסות סוכה בכל דירה.

באר יעקב מחולקת לאיזורים, באיזה אזור עתידה להבנות קהילת 'אחוזת ארץ'?

ברחוב שא-נס במרכז באר יעקב, משתרע מתחם רחב ידיים ברחוב של הישיבה, בין הישיבה לתלמוד תורה – כפשוטו... מוקם הפרוייקט

בזכות החשיבה על המכלול, וההזדמנות לצמוח במרכז עם תנאי המגורים האולטימטיביים, פרויקט 'אחוזת ארץ' הפך לפרוייקט המגורים המבוקש ביותר במגזר.

מרקם הקהילה הייחודי של 'אחוזת ארץ' יאפשר לכם לחיות את החיים המשפחתיים שלכם, למצב את הבית כמוקד בניה וצמיחה אישית, רוחנית, משפחתית ותעסוקתית. לבנות את עצמם ולהבנות כמשפחה מלוכדת.

ומי כבר רכש?

לאורך כל הדרך, אנו משתפים ומתעייצים עם הרב יעקובזון הרב של באר יעקב שמעורב לפרטי פרטים בפרויקט – הוא זה שדחף ועודד את הקמת הקהילה וביסוסה.הוא שותף מלא לכל התהליך.

ההתעניינות העצומה בפרוייקט והפידבק שאנחנו מקבלים רק מראים לנו שאנחנו עלינו על משהו נכון ומביאים פה בעצם בשורה אמיתית למגזר בתחום המגורים ונכון לרגע זה כבר עשרות דירות נרכשו.

התענינות מגיעה מכל רחבי הארץ ממגוון הקהילות החרדיות, ליטאים, ספרדים, חסידי חב"ד ועוד שביחד יוצרים קהילה הטרוגנית ואיכותית.

ומבחינת מחירים ותשלומים?

זה פרוייקט מגורים ברמה גבוהה, ונמצא במיקום אטרקטיבי במיוחד עם מפרט עשיר ומיוחד ובניה רחבת ידיים, המחירים הוגנים ביותר ואפילו טובים יותר ממחירי השוק בבאר יעקב.

כדי לסייע לרוכשים, אנו מלווים בתהליך המימון ומסייעים עם ייעוץ משכנתאות, תנאי תשלום ועוד.

בנוסף, אנו מעניקים לזריזים ולרציניים הטבות מיוחדות, שדרוגים ועוד כדי שכל אחד יכנס לדירה מושלמת ויהנה מאיכות חיים אמיתית!

פשוט, להתעורר בבוקר ולדעת שאתם וכל מי שחשוב לכם, במרכז!

לפרטים ורישום הכנסו עכשיו לאתר>>

או חייגו: 5037*

ובחרו את הדירה המותאמת במיוחד עבורכם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר