26 שנה בכלא

ישראלי נעצר בקולומביה: 'קשר עם 'יאקוזה''

גבריאל קניגסברגר, ישראלי המתגורר עשרים שנה בקולומביה נעצר בחשד כי תיווך בין הקרטלים המקומיים ליאקוזה ביפן, סחר בסמים והיה בקשר עם ארגוני פשיעה בישראל (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Fiscalía Colombia)

התובע הכללי בקולומביה עדכן כי עצר ישראלי בשם גבריאל קניגסברגר, המתגורר כבר מזה עשרים שנה במדינה הלטינית. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הוא נידון ל-26 שנות מעצר.

לפי החשדות נגדו, הוא היה מעורב עם בכירי הקרטלים המקומיים ותיווך עסקאות סמים בינם לבין ארגון היאקוזה ביפן. בנוסף, סייע להברחות הסמים מקולומביה ליפן.

הוא הואשם בבית המשפט בבוגוטה כאחראי לקשירת קשר חמורה, סחר, החזקת סמים והלבנת הון. בכלי תקשורת מקומיים ציינו כי בעבר, היה גבריאל מראשי המאפיה הירושלמית בישראל.

על פי החשד של משטרת קולומביה, הוא גרף לכיסו מאות אלפי דולרים מעסקאות הקוקאין שבהם תיווך בין הקרטלים בקולומביה לחברי היאקוזה.

לפי הרשויות בקולומביה, עבירות הסחר בסמים התבצעו בצרפת, בהולנד ובישראל. את פעילותו, הצליח קניגסברגר להוציא לפועל לפי החשד, בזכות תעודה שהחזיק שאפשרה לו לנוע בחופשיות בתוך קולומביה, לצאת ולחזור אליה.

קניגסברגר דרש במהלך משפטו להסגיר אותו לצרפת ולא לישראל, שכן לפי התביעה, גורמים במשטרת ישראל סייעו לחקירה נגדו - ובכך הובילו למעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר