#חנוכנסת

חנוכה עם אלכס קושניר: "אסור לשכוח שיש מכנה משותף"

נס העלייה שלו ושל מיליוני יהודים לישראל, האור שהדליק לחיילים הבודדים ושיתוף הפעולה שלו עם.. נציגי ש"ס • שיחה אישית עם ח"כ אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו' • #חנוכנסת, פרק תשיעי (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

חבר הכנסת אלכס קושניר ניצב באחת המפלגות החלוקות ביותר על המפלגות החרדיות, ב'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן. למרות זאת, קושניר מלא בשבחים על שני חברי כנסת מטעם ש"ס - ינון אזולאי ומשה ארבל: "אנחנו משתפים פעולה בוועדת הכספים עבור השכבות החלשות והחיילים הבודדים ומצליחים להשאיר את הדברים שלא מסכימים בצד", הוא אומר לכתבנו הפוליטי רפאל כהן, במסגרת פרויקט "חנוכנסת".

המחמאות שמחלק קושניר לאזולאי ולארבל מתחברות לבקשתו: להרגיע את להבות הפילוג והשנאה. "גם אם יש לנו ויכוחים, אסור לשכוח שיש מכנה משותף לכולם". עבור קושניר אותו "מכנה משותף" הוא גם הנס שלו: עצם העלייה לארץ ישראל. "במדינת היהודים אני מרגיש בבית, וכמוני עוד שלושה מיליון עולים מכל קצוות העולם", אמר קושניר.

בחנוכה, חג האורים, קושניר מעלה על נס את ניסיונו לסייע לאוכלוסייה במצוקה: החיילים הבודדים. "הקמתי ועדת משנה לטיפול בחיילים הבודדים בשירות ובשחרור והדלקתי אור לכמה מהם. הם שומרים עלינו, ואנו חייבים להחזיר להם".

פרויקט #חנוכנסת >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר