משפט נתניהו

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה, בריאיון מיוחד

ההצלחה בבית המשפט בתיק 4000; חקירות עדי המדינה; טענות רה"מ; פרשת הצוללות והאם סיקור אוהד שווה לשוחד? עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, בראיון לישי כהן (משפט)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' על המשפט הגורלי של ראש הממשלה וההצלחה הדרמטית בתיק 4,000. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון הדגיש חדד כי נתניהו לא יהיה מוכן לעסקת טיעון: "המונח הזה של עסקת טיעון עם ראש הממשלה, הוא מונח שאי אפשר לחבר אותו יחד, זה לא קיים וראש הממשלה לא נמצא בכלל במגרש הזה כי הוא יודע שהוא לא עשה שום דבר פסול.

"אין סיבה שניתן לכתב אישום שכזה לנהל לנו את ההליך הדמוקרטי. העם הוא זה שיבחר איזה ראש ממשלה הוא רוצה, ומי כמוך יודע שראש ממשלה מחליפים בקלפי. לא באמצעות בית המשפט או באמצעות חקירת משטרה".

לדבריו: "עד היום מה שדיברו בתיק 4000 זו טענה שראש הממשלה קיבל סיקור חיובי תמורת אי אלו הטבות רגולטוריות, והקשר בין הדברים מהווים עבירת שוחד, כעת כבר לא מדברים על סיקור חיובי אלא על היענות חריגה. מה זה אומר? אני גם לא יודע.

"בנוסף, בנושא של ההטבות הם כבר לא טוענים שאלוביץ קיבל הטבות, אלא שהוא קיבל פעולות שלטוניות כאלו ואחרות, ואנחנו ביקשנו מהמדינה שיפרטו לנו אלו היענויות חריגות היו כאן, מי פנה, מתי והאם ראש הממשלה ידע על אותם אלו פניות".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר