הקורונה בארה"ב

רבע מיליון נדבקו ביממה; ביידן יתחסן פומבי

יותר מ-3,700 איש מתו ביממה האחרונה בארה"ב ועוד רבע מיליון נדבקו בנגיף הקורונה • הנשיא הנבחר ג'ו ביידן הודיע כי יתחסן פומבית שבוע הבא, "להראות שבטוח להתחסן" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גורמים בצוות המעבר של הנשיא הנבחר הודיעו כי ג'ו ביידן יתחסן נגד הקורונה בשבוע הקרוב. לדבריהם, הוא יתחסן פומבי כדי להראות לציבור כי בטוח להתחסן.

הבית הלבן הודיע כי גם סגן הנשיא מייק פנס ורעייתו יתחסנו בשבוע הבא, כחלק ממאמץ הרשויות לשכנע את הציבור כי החיסון בטוח לשימוש.

יצוין כי הנשיא המכהן, דונלד טראמפ ורעייתו לא צפויים להתחסן בשלב זה, שכן הם כבר החלימו מקורונה. עם זאת, טראמפ משכנע את תומכיו, כדרכו דרך חשבון הטוויטר הפופולרי שלו, לצאת ולהתחסן נגד הקורונה.

בתוך כך, על פי נתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, המגיפה ממשיכה להכות בעוצמה רבה בארה"ב, שם נרשמו ביממה אחת יותר מ-3,700 הרוגים מהנגיף.

למעלה מרבע מיליון איש נדבקו ביממה בנגיף הקורונה, ונרשם שיא שלילי נוסף במספר חולי הקורונה המאושפזים בבתי החולים: 113,069 איש.

בארצות הברית כבר החלו במבצע החיסונים, ובשלב הראשון מחסנים צוותי רפואה, דיירי ועובדי בתי אבות וכמה גורמים בממשל.

המטרה של ממשל טראמפ הוא להשיג כ-3 מיליון מנות חיסון של חברת פייזר עד לסוף השבוע, לסיים את השלב הראשון במבצע ולהתחיל לחסן את כלל האוכלוסייה בתחילת השנה הלועזית הבאה, בעוד כשבועיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר