בקריצה

טיפוס של קורונה // ח' רציני

את הבנים נעל בקפסולות בישיבות לחצי שנה קדימה. את הקטן מניח ליד דלת המעון רבע שעה לפני כולם. והרבנית מקליטה את עצמה לדעת כבר י"א ירחים עד שהנגן מילא עצמו בש"ס ופוסקים (בקריצה)

ח' רציני | כיכר השבת |
(עיבוד: דבי גולד)

באווירת תחילת הסוף (או סוף הקורס כמו שביבי אומר) בימים של תחרות על המתחסן הראשון מול זה שמהפחד לא הולך לישון, קיבצנו את הטיפוסים הבולטים, שליוו את חיינו ימים לא מועטים....

המבוהל

כבר עשרה חודשים שלא מארח ומתארח, הוא ישן עם מסיכה ומתרחץ באלכוג'ל. ילדיו לא ביקרו במוסד חינוכי כלשהוא והדבר האחרון שהם למדו, אוטוטו נהיה שוב אקטואלי (אוזני המן, ויזתא, זרש וכל הסיפור), כן, הוא מאלו שלא הוציאו את האף (תרתי משמע..) מתחת למסיכה ידידנו לא יתווכח עם השכן על החיסון כן יעיל לא יעיל. גם כי חושש להשתכנע ולהישאר תקוע בבית עד סוף ימיו ובעיקר כי מפחד להידבק מהשכן המזלזל ההוא ששם את המסיכה על הסנטר! מסיכה שחורה עם עבר לבן.

המרפק משמש כבר כמעט שנה לעזר ללחיצה על המתג, להפוך דף בספר, לשולוים עליכם / מזעל טויב וכמובן לנהיגה.

הוא לא נוגע בשום חפץ שעלול להפיץ את הנגיף הסיני המאיים ששינה את חייו מן הקצה אל הקצה. מיודענו די איבד את תחושת הזמן, יום לילה וכמובן החגים (פראק /פיג'מה / בגדים). הכל מהמרפסת. גם כשהוא כבר אט אט הפך להיות החזן, הבעל קוירא הכויהן הגבאי והקהל.

ונישמרתם מאויד לנפשויתיכם בכל נשמתו וכל עוד רוחו בו.

המזלזל

זו לא קונספירציה ולא בטיח. יסביר לכל מי שרק יהיה מוכן לשמוע. יש שפעת. שמעת? ויש קורונה. רק את הנזלת תחליף בשיעול ואת התה עם הדבש תמיר בחומץ תפוחים וויטמין d.

את הסבתא הוא לא מבקר, פשוט כי היא גרה אצלם, הסבא נפטר בגל הראשון, אבל לא מ קורונה. אלא עם קורונה - יסביר. ובכלל היו לו יותר מחלות רקע ממספר הבדיקות לקורונה ביום.

מסיכה הוא חובש רק כשיש שוטר בסביבה והשבוע מסר ערימה של דוחות קורנה לדודי אח של גיסו שהיה העוזר של חבר עיריה לשעבר שינסה לבטל לו.

הוא מרחם על החברותא בכוילל שהתכופפו לו האוזניים מכמעט שנה של מסיכה, ובז לשכן החייכן שנתמלא אדים על המשקפיים ולא רואה את הכניסה לבניין.

"הכל טוב" ו"תפסיקו עם הפאניקה" דיבר השכם וערב לרדיו - עד השבוע, שנעלם מהנוף משום מה. אומרים שהוא בלניאדו.

הידען

כמשגיח כשרות שהיה לפני כמה שנים בסין אני מכיר את המנטאליות. "זה לא מעטלף ולא משוק פשפשים".

לדעתו הסינים הנדסו את זה במעבדה בדרום קוריאה בשביל לדפוק את הויטנאמים והאמריקאים. זה גם הוכח. יבהיר עם סימן קריאה מבלי לפרט יותר מידי.

חברנו שולט שליטה מוחצת בתופעות הלוואי של החיסון של פייזר השונים בתכלית מאלו של מודרנה. ידיו רב לו בתרופות סבתא סגולות לחש וקטורת לריפוי הנדבקים, ויהיה הנואם המרכזי בכל חצר של שטיבל בעד ונגד המסיכות, נגד ובעד הקפסולות והניילונים, הפלונטר במקדם ההדבקה וכמובן הרס החינוך שנגרם מהלמידה מרחוק (רחוק מלמידה!).

הוא יידע לפני ישראל כץ על מענק שמתעתד להגיע לחלתי"ם ויזהיר לפני פרופסור גמזו / אש על סגר שהוא הכרח אבל הורס ת'כלכלה, וכמובן הראשון להשיג אישור בעל תוקע / חזן וכל תירוץ אקטואלי למעבר בטוח וזריז במחסומים. ("שלא יעילים והכל פוליטיקה").

הפרומער

ה"ועשית ככויל אשר יורוך" זה לא רק ענין של בחירות ישנן.

יש לו קפסולה מנוילנת היטב במזרח של בית הכנסת, המסיכה עולה גם על העיניים, ובכך מרוויח גם את ה"ולא תתורו".

הוא כבר נדבק והיה במלונית למהדרין עם גנרטור אך עדיין מתווכח עם החברותא דרך ה"ללא הגבלה", סובר שכדאי 'מה פחות' להיפגש ולצאת "בזמן שהשטן מקטרג", ו"דבר בחוץ כניס רגליך" וכמובן יש את הענין של "מה יוימרו" ו"והייתם נקיים".

את הבנים נעל בקפסולות בחברון ובאור ישראל לחצי שנה קדימה. את הקטן מניח ליד דלת המעון רבע שעה לפני כולם. והרבנית מורה ומקליטה את עצמה לדעת כבר י"א ירחים עד שהנגן מילא עצמו בש"ס ופוסקים.

הלייץ

לקח את זה בחיוך הבחור, ומשתדל מאוד לשמח גם את הסובבים.

לא נמאס לו לספר את הבדיחה על האישה שפחדה יותר להיות משאית מנשאית. בכל גל יגלגל את נושא השיחה ויחקה את תנועותיו של הפרויקטור ושר הבריאות.

הראשון לארגן קייטנות קורונה ומשאיות שמחה קופצניות. הוא הוא הוגה הרעיון הגאוני להדליק מדורת ל"ג בעומר על משאית ולהשתמש בה שוב ובראש העיר החייכן לברכת האילנות ולקריאת קינות ברוב עם ברחובות העיר האבלות.

(עד שפעם אחת נפל לו זמר מגג משאית דיזל והיו הרבה ילדים בלי מסיכות ולא שמעו את הצעקות להתפזר בגלל הרעש של התזמורת והמשטרה הכניסה מכות אז הוא הפסיק).

הוא מוכן להיות הראשון שיתחסן וגם האחרון, גם את החיסון האמיתי וגם את הפלצבו, מול המצלמות ומול כולם. מה שתרצו רק שתגמר כבר הקורונה ואנשים יחזרו לחייך ולאכול בורקסים מהבר של ארמונות חן לשוחח בצרחות ובלי דוחות.

בכלל. אם כבר נוגדנים אז שיהיו מעניינים (:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר