ברקע התגברות המגפה

מבצע החיסונים לקורונה יחל הערב; נתניהו יחוסן לפני כולם

'המחלה הזו מקוללת, מתעתעת וקשה', אומרים מנהלי מחלקות הקורונה, בפניה ישירה לאזרחי ישראל, 'אנחנו מפצירים: מהרו להתחסן!"; הראשון לקבל את החיסון המדובר, יהיה נתניהו - בשידור חי (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו בכניסה ל'מוקד חיסונים', השבוע (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין יפתחו הערב (מוצ"ש) את מבצע החיסונים לקורונה בישראל, וממחר יקבלו גם האזרחים את החיסונים דרך קופות החולים, כאשר הראשונים יהיו אלו שב'קבוצות סיכון' .

החיסון לשניים יינתן מול המצלמות, בשידור חי, בבית החולים שיבא שבתל השומר, בשעה 20:00, "זאת במטרה לשמש דוגמה ולעודד את הציבור הרחב להתחסן נגד נגיף הקורונה", כדבריהם.

בתוך כך, ועל רק התגברות המגפה, יוצאים מנהלי המחלקות הפנימיות בבתי החולים בפניה ישירה לציבור הישראלי: "מהרו להתחסן! החל מיום ראשון, במחלקות הפנימיות, בכלל בתי החולים, מתחסנים נגד נגיף הקוביד 19".

"כמעט שנה אנו רואים את הווירוס בגופם ובנפשם של החולים שלנו במחלקות הקורונה", מסבירים הרופאים, "ויודעים מתוך ההתמודדות המתישה, והסוחטת נפשית, כמה זו מחלה נוראה".

פרופ' גפטר-גווילי, ממחלקה פנימית ב'בילינסון', בפניה ישירה (צילום: דוברות האיגוד לרפואה פנימית)

מנהלי המחלקות מפרטים: "אנחנו, שנפרדים בכאב לב עצום מחולי קורונה, שהולכים לעולמם; שצריכים לעמוד מול משפחות ולומר את הרע מכל; שיודעים כי גם אצל חלק מהמבריאים יישארו תופעות רפואיות קשות; אנחנו, יותר מכל גורם רפואי אחר במדינה, אשר מבינים עד כמה המחלה הזו מקוללת, מתעתעת וקשה - מפצירים: מהרו להתחסן!".

לדבריהם, "כפי שהאנושות הצליחה למגר ולנצח בעבר מחלות אחרות קשות, כך נצליח עם הקורונה בעזרת החיסונים. התעלמו נא, כציבור, ממידע כוזב ומתאוריות מסוכנות. רק חיסון מסודר ומאורגן של מירב האוכלוסייה, יבלום את המגיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר