מחיר מפתיע

מוצאי קורונה, מזדרזים ומנצלים הזדמנות להשקעה בלב ת"א

חברת WORKER משווקת משרדים אחרונים בפרויקט בוטיק במגדל מידטאון בתל אביב בקומה 46 זו בדיוק התקופה לנצל הזדמנויות שאולי היו חלום עד היום.כנסו לכל הפרטים (מקודם)

קומה 46 במגדל מידטאון בת"א (צילום: באדיבות המצלם)

חברת WORKER תמכור את המשרדים האחרונים שנותרו בקומה ה-46 בשטחים החל מ-13 מ״ר, חלקם עם נוף פנורמי מרשים לים ולכל אזור המרכז . המשרדים ימכרו במחיר מפתיע של 450,000 ₪ בלבד מה שיבטיח תשואה של 10% לרוכשים. רוכשים שישקיעו צפויים ליהנות מהכנסה של כ-4,500₪ בחודש בהשקעה של 450,000 ₪.

מהרו לעיסקת הנדל"ן שלכם >>

המיקום – פריים לוקיישן

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מגדל מידטאון בת"א הוא המיקום – המגדל ממוקם מעל ציר התחבורה המרכזי בתל אביב, צמוד לרכבת הקלה, תחנת הרכבת השלום וקניון עזריאלי ובמרחק הליכה לבתי המשפט. שלל אמצעי תחבורה מגיעים בכל שעות היום לאזור – ומאפשרים נגישות נוחה וקלה במיוחד לעובדים ולמבקרים בבניין, מה שמגביר משמעותית את הביקוש למשרדים הקטנים במגדל.

אנשי מקצעות החופשיים בוחרים לנהל את עסקיהם במיגדל מידטאון הממותג והמבוקש ביותר בתל אביב. המשרדים ימסרו לרוכשים ברמת גמר מפוארת תוך שמירה על פרטיות של כל אחד מהמשרדים.

"השילוב בין התשואה הגבוהה, המחיר האטרקטיבי, האכלוס הקרוב והמיקום המבוקש בישראל הופכים את העסקה לאחת האטרקטיביות שאפשר למצוא כיום בשוק הנדל"ן" אומרים לנו במשרדי חברת WORKER המשווקת את פיסת המשרדים האחרונים בבנין, " זה בדיוק הזמן המתאים לכל מי שמחפש לא לפספס הזדמנויות"

כנסו ומהרו לעיסקת הנדל"ן שלכם >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר