"לא לפחד!"

הוראת מרן הגר"ח קנייבסקי: "צריכים לעשות את החיסון"

בווידאו המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי מורה ליו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס ובכירי 'מאוחדת' כי "צריכים" לעשות את החיסון • צפו (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

"צריכים לעשות את החיסון; לא לפחד", כך, בפה מלא, הורה הערב (ראשון) מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כאשר נשאל על החיסון לקורונה, וזאת בהמשך להוראה שפורסמה בשמו על-ידי הרב אלימלך פירר.

אל מעונו של מרן שר התורה ברחוב רשב"ם בבני ברק הגיעו הערב יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס יחד עם בכירי הרופאים בקופת חולים 'מאוחדת', ומנהל המגזר החרדי של הקופה, הרב משה ברים, בכדי לקבל את הוראת הרב, באשר לחיסון לקורונה לכלל הציבור.

בתיעוד וידאו, המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי מורה כי "צריכים" לעשות את החיסון, וכאשר נשאל אודות אלו שמפחדים שזה יזיק להם, הוא משיב: "לא לפחד!".

'כיכר השבת' מגיש את התמלול המלא:

לגבי עכשיו החיסונים על הקורונה, שסבא אמר שצריך לעשות את זה, הם שואלים אם להגיד לאנשים שאפשר לעשות את זה או שצריכים לעשות את זה?

מרן הגר"ח קנייבסקי: "צריכים!".

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס: "זו החובה של ההשתדלות?".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "גם".

יש אנשים שמפחדים שזה יזיק להם בדברים אחרים...

מרן הגר"ח קנייבסקי: "לא לפחד!".

אז רוצים ברכה שכולם יהיו בריאים...

מרן הגר"ח קנייבסקי: "בו"ה, בו"ה".

כזכור, הרב אלימלך פירר פרסם בשבוע שעבר בשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ונשיא המועצת הגר"ש כהן, כי לאחר שדרש וחקר אודות החיסון המוצע, הוא מודיע על דעתם ובשמם כי "כל מי שבאפשרותו להתחסן - נכון לעשות כן". פירר ציין כי "מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון".

עוד פרסם פירר בשם הרבנים כי "הסובלים מאלררגיות על כל סוגיהן, יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי". כמו כן הוא מוסיף כי "בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ - 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ"ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם - יש להם על מה לסמוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר