מח"ש משנה כיוון?

כתב אישום, שני בתוך יממה, נגד שוטר אלים

שוטר אלים נוסף, שאף נתפס בשקר בוטה, סופג היום כתב אישום על ידי המחלקה לחקירות שוטרים; אתמול היה זה מול קורבן חרדי, כעת מדובר בנער פלסטיני שקיבל סטירה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שוטר, במהומות בעיסאוויה. ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

המחלקה לחקירת שוטרים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד עדו אשר, מפקד צוות ביס"מ ירושלים, בו נטען כי היכה נער פלסטיני בעודו אזוק ושרוע על הרצפה, ולאחר מכן שיקר באשר לנסיבות המקרה. זהו אישום שני בתוך יממה נגד שוטר אלים וכזבן: אתמול היה זה השוטר עדיאל קלי, שהיכה מפגין חרדי.

בכתב האישום הטרי מתואר, כי בחודש פברואר האחרון, עת פעל כוח משטרתי בשכונת עיסאוויה במזרח העיר, נעצר קטין בחשד ליידוי אבנים, ובמהלך המעצר הפיל אחד השוטרים את הנער לקרקע.

"בשלב זה", נטען, "הגיע הנאשם, התיישב על גבו של הקטין והחל לאזוק את ידיו מאחורי גבו. כאשר הגיעו למקום תושבים ואחד מהם שאל את הקטין בערבית 'הבן של מי אתה' וזה השיב לו, סטר לו הנאשם בפניו בעודו שרוע על הקרקע".

כמו כן, כאמור, הנאשם אף שיקר: "לאחר תום הפעילות כתב הנאשם דו"ח פעולה בנוגע למעצר המתלונן, בו ציין בכזב כי נאלץ לסטור למתלונן בפניו כדי להשלים את אזיקתו, מאחר שהמתלונן התנגד למעצר...".

העבירות בהן מואשם שוטר היס"מ עדו אשר, הן תקיפה ושיבוש מהלכי משפט.

כזכור, אתמול הגישה מח"ש כתב אישום נגד עדיאל קלי, שוטר ביס"מ ירושלים בעבירות של תקיפת מפגין חרדי עם מכשיר קשר וכתיבת דו"ח כוזב לאחר מכן בו ניסה להעליל עליו כי תקף אותו תחילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר