החרדי שהופקר

בין התורמים ליוסל'ה פליישמן: אבנר נתניהו

סיפור מעצרו והפקרתו בידי שוטרים, של החרדי החולני והבודד, טלטל מדינה שלמה, ופתח גם את כיס בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבנר; "כנראה נתינה עוברת בירושה"... (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נתניהו ופליישמן (צילום: באדיבות 'כאן 11' / ללא קרדיט)

סיפורו של יוסל פליישמן בן ה-66, שנעצר בביתו בטעות בשעת לילה מאוחרת ולאחר מכן הופקר ברחוב וכמעט איבד את חייו, זעזע כזכור את המדינה, ומתברר כי עורר גם את רחמיו של אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.

לאחר פרסום הפרשה, שכעת נחקרת במחלקה לחקירות שוטרים, נודע כי מצבו הבריאותי של פליישמן גרם לביתו להיראות מוזנח באופן קיצוני, ובעת שאושפז החל קמפיין מאסיבי ברשתות החברתיות לשיקום הבית.

בקמפיין נטלו חלק אנשים מכל חלקי העם, שסיפור בדידותו ומצבו פתח את כיסיהם לתרומות ורבים אף הגיעו פיזית כדי לנקות, לסייד, לצבוע, לאבזר ואפילו לקשט את הבית.

המעצר המזעזע (ללא קרדיט)

לאחר ששוחרר בשלום, בנס, מאשפוזו בבית החולים שערי צדק, חזר יוסל פליישמן לביתו והתרגש לגלות, לתדהמתו, דירה אחרת לחלוטין מכפי שהכיר.

בין התורמים בקמפיין, לצד חברי כנסת ובכירים אחרים, התגלה היום (שלישי) לא אחר מאשר אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שהעביר לו 180 שקלים.

העיתונאי אריאל אלחרר, שחשף זאת והיה מראשי הקמפיין, מספר ל'כיכר השבת': "אני יושב מקודם על רשימת התורמים, ומופתע לגלות תרומה מאבנר נתניהו, שמצדו דאג לעשות זאת באופן אנונימי ומרגש. כנראה נתינה עוברת בירושה"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר