מחוז ירושלים והשפלה במכבי פתחו את מתחמי החיסונים נגד נגיף הקורונה

החלו החיסונים נגד נגיף הקורונה במתחמים הייעודיים של מחוז ירושלים והשפלה במכבי. ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה:"אני נרגש מתחילת מבצע החיסונים. זהו רגע היסטורי לחברי מכבי ולעם ישראל. החלטתי להתחסן ראשון על מנת לשמש דוגמא לחברים שלנו במחוז". המרא דאתרא של שכונת גני איילון – אחיסמך, הגרח"א ברוידא שליט"א, ורבה של אחוזת ברכפלד במודיעין עלית הגר"י זיכרמן שליט"א, התחסנו במתחמי החיסונים של מכבי במחוז ירושלים והשפלה, וציינו את החשיבות של ביצוע החיסונים וחובת השמיעה לדעת תורה הקוראת להתחסן נגד הנגיף. לעת עתה החיסונים ניתנים מגיל 60 ומעלה בתיאום תור מראש (בריאות, מקודם)

כיכר בשיתוף | מקודם |

מכבי במחוז ירושלים והשפלה נערכה לספק את החיסונים נגד נגיף הקורונה בהיקפים נרחבים לתושבי המחוז. מתחמי החיסונים נפתחו למתחסנים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כאשר בשלב זה המתחסנים הינם שכבת האוכלוסייה מגיל 60 ומעלה והצוותים הרפואיים. אחרי היערכות מקדימה שכללה לוגיסטיקה מורכבת והשקעת משאבים, נפתחו מתחמי החיסונים לרווחת התושבים, ומתחמים נוספים צפויים להיפתח כבר בימים הקרובים.

המרא דאתרא של שכונת גני איילון – אחיסמך, הגרח"א ברוידא שליט"א, הגיע למתחם החדיש והמתקדם של מכבי לקבלת חיסון נגד נגיף הקורונה. קיבלו את פניו ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל, המנהל הרפואי של המרחב ד"ר דניאלי יוסף, מתאם קשרי הקהילה של מכבי בשכונה ר' משה דיסלדורף, ומנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר. לאחר קבלת החיסון ציין המרא דאתרא כי החליט להתחסן נגד הנגיף לאחר התייעצות עם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, שאמר לו כי זו חובת השעה.

רבה של אחוזת ברכפלד במודיעין עלית, הגר"י זיכרמן שליט"א, הגיע להתחסן במתחם חיסוני הקורונה של מכבי בארנה בירושלים. מי שליווה אותו בעת מתן החיסון והסיור במקום, הוא מתאם קשרי הקהילה במודיעין עלית ר' נחמן ניימן. הגר"י זיכרמן שליט"א אמר בדבריו כי זו חובה להתחסן למען כלל ישראל ובריאותם, ולכן יצא במיוחד לעשות את מצוות ועשית ככל אשר יורוך.

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה, "אני נרגש מתחילת מבצע החיסונים. זהו רגע היסטורי לחברי מכבי ולעם ישראל וזוהי בהחלט זכות לעמוד בראש המבצע במחוז ירושלים והשפלה, בו יש כ- 600,000 חברים. החלטתי להתחסן ראשון על מנת לשמש דוגמא לחברים שלנו במחוז. כרופא אני מאמין ומשוכנע שהחיסון יעיל ובטוח. יחד ננצח את הקורונה ונחזור לשיגרת החיים המבורכת".

מכבי קוראת לציבור לבוא להתחסן נגד נגיף הקורונה על מנת למנוע התפשטות התחלואה ולהבטיח חזרה מהירה ככל הניתן לשגרה הברוכה. היענות נרחבת לחיסונים היא צורך השעה, ומכבי פועלת כדי לאפשר התחסנות זמינה בהתאם לצורך הנדרש ולהנחיות משרד הבריאות. ככל שהביקוש יתרחב, מכבי ערוכה להרחיב את הפעילות ולהגדיל את היקפי החיסונים במחוז.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר