אחרי שהתחסן

הבדיחה של שר הבריאות על פרופ' יורם לס

לס, המתנגד הקולני ביותר למדיניות הממשלה מול נגיף הקורונה, קיבל חיסון למרות ציוציו נגד הטכנולוגיה החדשה בה פיתחו את החיסונים, ויולי אדלשטיין לא הצליח להתאפק (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יורם לס מתחסן (צילום: מסך, חדשות 12)

מאז פרוץ מגיפת הקורונה בישראל, היה פרופסור יורם לס, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, המבקר הקולני ביותר נגד מדיניות הממשלה לטיפול בנגיף.

היום (שני) במהלך דיון בוועדת החוקה, סיפר שר הבריאות יולי אדלשטיין בדיחה על לס, שהלך במהלך השבוע החולף להתחסן נגד הקורונה.

"סיפרו לי שהוא בא לפני כמה ימים להתחסן. מישהו אמר שהנגיף מאוד הופתע, אז מישהו אחר אמר, 'אבל אין דבר כזה פרופ' לס'", התבדח השר...

לפני מספר שבועות, צייץ לס בחשבון הטוויטר שלו: "חיסון פייזר וגם מודרנה בטכנולוגיה שלא נוסתה מעולם. החיסון גורם לשינוי בקוד הגנטי של תאים בגוף. מערכת החיסון עלולה לתקוף את התאים המהונדסים. ולגרום למחלה אוטואימונית".

אז מדוע הגיע בכל זאת להתחסן? בראיון לחדשות 12 הסביר לס כי הוא רק רוצה לחזור לחיים שלו, גם אם הוא לא חושב שניתן להוכיח שהחיסון יעיל בישראל.

"רוצה לחזור לתזמורת שאני אוהב לשמוע", אמר. "רק החיסון ירגיע את הגל הזה, רק החיסון יציל - אפילו אם זה חיסון פלסבו".

בציוץ טוויטר הסביר: "לכל מלעיזי. מתחסן כל שנה נגד נגיפי השפעת. בישראל, פגיעת נגיף הקורונה דומה לפגיעת נגיפי החורף. אז התחסנתי גם נגד נגיף קורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר