התחלואה במגזר

הסתה? הביקורת הנוקבת של אליטוב ומימרן

בצל הזינוק בתחלואת הקורונה במגזר והטענות להסתה נגד המגזר, העיתונאים יוסי אליטוב ואבי מימרן בביקורת פנימית נוקבת: "יש לנו בעיות במגזר, אין פנים לדבר על ההסתה" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: הלל רוזבנרג)

בצל הזינוק בתחלואת הקורונה במגזר החרדי והטענות להסתה נגד המגזר, העיתונאים יוסי אליטוב ואבי מימרן בביקורת פנימית נוקבת: "יש לנו בעיות במגזר, אין פנים לדבר על ההסתה". הפאנל המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

יוסי אליטוב: "הגיע הזמן שהתקשורת החרדית תתבגר, הבכיינים המקוננים 'אכלו לי, שתו לי' שייכים לדור אחר, לפני שנהיינו חלק מהשלטון, עברה התקופה הזו. יש לנו בעיות קשות במגזר, חלקים מהמגזר לא מבינים מה קורה פה.

"ברור לנו היום שאין לנו שום פנים לצאת החוצה ולהתחיל לדבר שמסיתים נגדנו, אנחנו נלחמים פה על החיים שבעוד שעה ימותו. אם אנחנו לא נצעק 'התעוררו' - ימותו פה הרבה אנשים.

"בוא נפסיק לדבר על ההסתה, בוא נדבר על המטרוללים אצלנו שמתקשים להבין מה קורה. להביא לביתר אלפים לחתונה, לעיר הכי אדומה, להביא את הקצין ולרקוד איתו, לגרום לו להתפטר ולאבד את הפרנסה שלו. זה הזוי. הם אשמים? אנחנו אשמים".

אבי מימרן: "אנחנו צריכים להתמודד עם היתומים ועם האלמנות, לפני ההסתה קצת פרופורציות. צריכים להתמודד עם מאה חמישים חולה קשה חרדים, צריכים להתמודד עם עסקים חרדים שפשטו רגל, להתמודד עם מערכת חינוך הנמצאת באחת המשברים הגדולים, בזה להתעסק ואחר כך בהסתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר