נתניהו נענה לגנץ: גם עובדי ההוראה יחוסנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נענה לבקשתו של שר הביטחון בני גנץ, לתעדף עובדי הוראה במתן החיסונים אלא שכעת לא ברור כלל האם יש עבורם את כמות החיסונים הנדרשת (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נענה לבקשתו של שר הביטחון בני גנץ, לתעדף עובדי הוראה במתן החיסונים.

כזכור, אתמול על רקע ההחלטה על סגר כללי לאור העלייה בתחלואה, והחלטת הממשלה להשאיר את מערכת החינוך המיוחד פתוחה, פנה שר הביטחון גנץ לראש הממשלה נתניהו ולשר הבריאות אדלשטיין בדרישה להקצות מיידית חיסונים לצוותי החינוך של החינוך המיוחד והנוער בסיכון.

במכתבו, הציע גנץ להטיל את המשימה על מערכת הביטחון וצה"ל שיסייעו לחסן את כלל הצוותים, במבצע מהיר ובאופן מיידי.

שר הביטחון גנץ אמר: "צוותי החינוך המיוחד פועלים גם בזמן הסגר, ומבצעים מלאכה חשובה, מאתגרת וחיונית מאין כמוה. כמדינה, אסור לנו להפקיר אותם- זהו צורך ראשון במעלה לחסן אותם. יש לקבל החלטה מיידית, אעמיד לרשות המערכת את כל האמצעים הנדרשים".

עד כה, הותר רק לאוכלוסיות בסיכון, שוטרים, חיילי צה"ל ואנשי צוותים רפואיים להתחסן. עדיין לא ברור כיצד ההודעה של נתניהו תפעל בשטח, שכן כרגע אין מספיק חיסונים זמינים לעובדי ההוראה לאחר שרוב המשלוח הראשון של החיסונים כבר ניתן לכמיליון וחצי אזרחים.

היום נחת בישראל מטוס מטען של חברת קאל עם משלוח של כ-100 אלף חיסונים נוספים, שיספיקו ל-50 אלף בני אדם בשל הצורך בשתי מנות. החיסונים שהגיעו הם של חברת מודרנה שתעביר לישראל על פי הסיכום 6 מיליון חיסונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר