"אני מרוגש" • צפו

בנימין נתניהו התחסן במנה השנייה וקיבל פנקס צהוב

בבית החולים 'שיבא' - מול המצלמות - קיבלו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין את המנה השנייה של 'פייזר' לנגיף. "אני אמנם מיומן אבל מתרגש, תוך חודשיים כולם יתחסנו • צפו (TV)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו מתחסן (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצ"ש) לבית החולים שיבא שבתל השומר, וקיבל במקום, בשידור חי, את המנה השנייה של החיסון לנגיף הקורונה.

לצידו היה גם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שקיבל אף הוא את החיסון, מבית היוצר של חברת פייזר העולמית.

טרם התחסן, נשא נתניהו דברים קצרים, ואמר בין היתר: "מתרגש, ובטוח שכל אזרחי ישראל שעומדים לקבל את המנה השנייה יתרגשו כמוני. בשיחה ה-16 וה-17 עם ידידי מנכל פייזר סיכמנו על עוד משלוחי ענק של חיסונים למדינת ישראל, מה שיאפשר לנו לחסן את כל אזרחי ישראל תוך חודשיים, מקסימום סוף מארס.

"המשלוח הענק הראשון יגיע מחר, וכך נוכל לפתוח את הכלכלה במהרה. את בתי הספר, בתי הכנסת, התיאטרות, הכל. אני צריך שאזרחי ישראל יתנו כתף לחיסון ולסגר נגד המוטציה. נצא מהקורונה ראשונים בעולם, חזקים מאי פעם והחיסון עצמו".

נתניהו קיבל פנקס צהוב שאומר שחוסן נגד קורונה. "נצבע את המדינה בצהוב או ירוק. עם איזו קבוצת כדורגל הסתבכתי עכשיו?", אמר בסרקזם.

שר הבריאות יולי אדלשטיין, שהתחסן אף הוא אמר: "רק לפני שלושה שבועות קיבלנו מנה ראשונה של החיסון. קשה להאמין, אבל כבר 1.8 מיליון אזרחים קיבלו מנה ראשונה".

"אני קורא להם ולכולם מאוד להיזהר. אנחנו קרובים לאור, אבל בואו ניזהר כולנו כדי שנגיע למצב שישראל המדינה הראשונה בעולם עם רוב האזרחים מחוסנים. בואו נמשיך בדרך הזו ליציאה מהמחלה. אנחנו יכולים לעשות זאת בשיתוף פעולה שלכם".

מנכ"ל בית החולים 'שיבא', פרופ' יצחק קרייס, אמר לראש הממשלה ושר הבריאות: "הרבה מרכזים רפואיים מתקשרים לשאול איך אנחנו עושים את זה בארץ. זה נושא שילמד בכל העולם, גם בארה"ב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר