תקרית חריגה

השב"כ הכניס את נתניהו למתחם מאובטח

ראש הממשלה נתניהו הוכנס בשבת שעברה למתחם מאובטח במעונו בירושלים, לאחר שהמפגינים נגדו פרצו את אחד ממחסומי המשטרה; ארגוני המחאה טוענים כי הוא לא היה סכנה (חדשות)

נתניהו מאובטח. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוכנס בשבת שעברה למתחם מאובטח במעונו בירושלים, בגלל ההפגנות נגדו, כך דווח בסוף השבוע ב'חדשות 12' ובערוץ 13.

לפי הדיווחים, נתניהו הוכנס יחד עם רעייתו ואנשים נוספים ששהו בבית, אל המתחם המאובטח - שם שהו תחת השגחת השב"כ, בין חצי שעה ל-45 דקות.

הסיבה: מפגינים שהגיעו למחאה השבועית נגד ראש הממשלה הנערכת בסמוך למעונו בבלפור, פרצו את אחד ממחסומי המשטרה, ברחוב סמולנסקין, הסמוך למעון הרשמי.

המשטרה עצרה שמונה מפגינים, ורק לאחר שהובהר לשב"כ כי השטח נקי ולא נשקף איום על ראש הממשלה, הם שוחררו מהמתחם המאובטח.

בעקבות התקרית החריגה תוגברה האבטחה סביב מעון ראש הממשלה - כולל גדר תיל שהוצבה במחסום שנפרץ.

התנועות שמארגנות את ההפגנות וארגוני המחאה מיהרו להכחיש את הדיווח וטענו כי לא היה ניסיון לפרוץ למעון ראש הממשלה ונתניהו לא היה בשום סכנה.

מתנועת "הדגלים השחורים" נמסר בתגובה: "הניסיונות של נתניהו להשוות את המפגינים לתומכי טראמפ הם המשך ישיר של מסע ההסתה של משפחת נתניהו. נמשיך להילחם למען הדמוקרטיה הישראלית במחאה לא אלימה - כמו תמיד".

מתנועת "קריים מיניסטר" נמסר בתגובה: "ההסתה והשקרים של ראש הממשלה נגד המפגינים חצו היום קו אדום. שום מחסום לא נפרץ והמפגינים הפגינו כחוק ברחוב ציבורי מחוץ לאחת הכניסות, ובידינו תיעוד לכך. אין לנו ספק כי אם ראש הממשלה ורעייתו נכנסו לחדר מאובטח זה תוצר של טירוף המערכות השורר במשפחת נתניהו. בלתי נתפס שאמצעי התקשורת נותנים יד לשקרים מבלי לבדוק את העובדות. במשך חצי שנה אנו מקיימים בבלפור מחאה לא אלימה ונמשיך למחות בדרך זו כל מוצ"ש בבלפור עד שהמושחת ילך!".

מתנועת "אין מצב" נמסר בתגובה: "מדובר בסילוף עובדות מכוון. המפגינים אפילו לא נכנסו לרחוב המוביל לכניסה למעון ראש הממשלה כפי שרואים היטב בתמונות. מדובר בניסיון ליצור דעת קהל כאלו המפגינים הם מסוכנים, להשוות אותם השוואה הזויה לפורעי החוק בקפיטול וזאת כדי להכשיר את הקרקע לפעולות אלימות כנגד המפגינים בהפגנה מחר ובהמשך המחאות. זוהי עזות מצח וניסיון לשטיפת מוח של הקהל הרחב כנגד המחאה והמוחים. מעולם לא ננקטו על ידי המוחים צעדים אלימים למול ראש הממשלה ומשפחתו. ספינים ותו לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר