קליפורניה

"אנחנו בכל מקום": הניאו-נאצי לא יואשם

בן 19 נתפס כשהוא מדביק מדבקות שעליהן צלבי קרס והכתובת 'אנחנו נמצאים בכל מקום' ברחובות העיירה פיירפקס שבמדינת קליפורניה • הסיבה: "לא היו מספיק ראיות" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הניאו-נאצי והמדבקות, כפי שתועדו בידי עוברי אורח (צילום: מתוך אינסטגרם)

צעיר ניאו-נאצי שהדביק מדבקות שעליהן כתובות נאצה, לא יואשם על מעשיו - כך מדווח האתר היהודי-קליפורני J-Weekly.

לפי הדיווח, גבר בן 19 המשתייך ככל הנראה לקבוצות גזעניות בימין הקיצוני, הסתובב ברחובות העיירה פיירפקס כשבידו מדבקות, אותן הדביק על עמודי חשמל ומקומות ציבוריים. על המדבקות הודפסו צלבי קרס עם הכתובת המצמררת "אנחנו נמצאים בכל מקום".

למרות שהצעיר תועד במעשיו וישנם עדי ראייה תושבי המקום שאף התעמתו עימו, החליטה התובעת הכללית של מחוז מארין שלא להעמידו לדין.

"אנו מבינים את הסמליות של צלב קרס המלווה במסר 'אנחנו נמצאים בכל מקום', שמעורר מגוון של רגשות בקהילה שלנו, החל מזעם, חרדה וכל רגש שביניהם", אמרה התובעת המחוזית לורי פרוגולי בהודעה לעיתונות. לדבריה, "התנהלות כזו פוגעת לא רק בקהילה היהודית שלנו, אלא ביישוב כולו".

אך לאחר "חקירה יסודית", לדבריה לא היו "מספיק ראיות" כדי להאשים את הצעיר. "על מנת להגיש אישומים פליליים, משרדנו מחויב מבחינה אתית לדאוג שההתנהלות תעמוד במרכיבי העבירה הפלילית", נכתב בהודעת פרוגולי.

לדברי פרוגולי, משרדה מתכנן לארח פורום בהשתתפות חברי הקהילה, שם ידונו כיצד למנוע פשעי שנאה באזור.

פיירפקס (Fairfax) היא עיירה במחוז בארין, באזור סן פרנסיסקו. היא מורכבת מרוב מוחץ של תומכי המפלגה הדמוקרטית, מה שכפי הנראה לא מונע מימנים קיצוניים להשתכן בה ולהפית שנאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר