"מטוס של חלום"

משלוח החיסונים הענק נחת בישראל • תיעוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו, לצד שר הבריאות אדלשטיין, קיבל את המטוס שנחת בנתב"ג ובבטנו מאות אלפי מנות חיסון לקורונה, והודיע על תגבור מבצע ההתחסנות • תיעוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נחיתת המטוס, והצהרת נתניהו (צילום: עומר מירון, לע"מ)

בנמל התעופה בן גוריון נחת לפני שעה קלה (ראשון) מטוס דרימליינר של חברת אל על, ועליו כ-700 אלף מנות החיסונים לקורונה של חברת פייזר.

המטוס הגיע מבריסל, בירת בלגיה, וקיבל אותו ראש הממשלה בנימין נתניהו - לצד שר הבריאות יולי אדלשטיין - שהשיג את אספקת החיסונים הללו בשיחות שקיים עם מנכ"ל החברה.

בהצהרה שמסר במקום, הודיע נתניהו על תגבור הקצב היומי של מבצע החיסונים 'חוזרים לחיים', וכינה את המטוס "מטוס של חלום".

"זהו יום ענק למדינת ישראל עם משלוח ענק, שמגיע במטוס המלא זריקות עידוד", אמר ראש הממשלה. "סיכמתי עם ידידי מנכ''ל פייזר אלברט בורלא שאנחנו נביא משלוחים אחד אחרי השני, ונשלים את חיסונה של האוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 16 בישראל במהלך חודש מרץ".

נתניהו הוסיף: "היום אנחנו נמצאים עם למעלה מ-72% מבני ה-60 ומעלה שחוסנו, ואנחנו נשלים זאת. ביום ראשון הבא יגיע משלוח נוסף, ונתחיל בחיסונם של השכבה הבאה, בני ה-50-60 ומעלה, וכך נתקדם".

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"שר הבריאות ואנוכי סיכמנו להעלות כבר היום את קצב החיסונים ל-170 אלף ביום", בישר כאמור ראש הממשלה. "זה שיא עולמי. אני בטוח שהצוותים הרפואיים הנפלאים שלנו בקופות החולים, וכמובן האחיות שאני רואה את ההתלהבות שלהן, איך באות לעבודה במרץ אדיר יחד עם הרופאים, מד"א ואנשי משרד הבריאות, יבצעו כולם יחד את המהלך הזה".

לאחר מכן שונעו מנות החיסונים, על ידי חברת המטענים ממן, אל מחסני המרכז הלוגיסטי של חברת טבע-סלא בעיר מודיעין, משם הן יועברו לבתי החולים ולקופות החולים.

צפו בווידאו

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר