התופעות אחרי החיסון

המוטציה הבריטית מדבקת תוך חמש דקות

על פי בית החולים שיבא, המוטציה הבריטית מדבקת מהר יותר מאשר הנגיף ולפי ההערכות - תוך 5 דקות יתבצע הדבקה • תלונות של מתחסנים במנה השנייה על תופעת לוואי (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
המוטציה הבריטית (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

על פי הדיווח ב'חדשות 12', המוטציה הבריטית מדבקת מהר יותר מהמוטציה הרגילה - תוך חמש דקות. בתוך כך, התגלו מספר מתחסנים שפיתחו תופעת לוואי.

מדובר על דיווח שמגיע מבית החולים שיבא שבתל השומר, שלפיה, המוטציה הבריטית מדבקת תוך חמש דקות בלבד ולא כפי שהורגלנו תוך רבע שעה.

בבית החולים, החליטו ליישם את הגילוי מיידית. וניתנה הוראה, כי עובד בית החולים שהיה במגע עם חולה מאומת חמש דקות ייכנס לבידוד.

עוד דיווחו ב'חדשות 12', כי יש אנשים רבים המדווחים על תופעות לוואי לאחר קבלת מנה שנייה, יותר מאלו שנרשמו לאחר מנת החיסון הראשונה.

אם לשניים שעובדת בבית חולים והבוקר היא קיבלה את מנת החיסון השנייה, סיפרה ל'החדשות', "חשתי בתופעת לוואי חריגה שעתיים אחרי שקיבלתי את מנת החיסון השנייה לקורונה, הרגשתי שנפגע לי חוש הטעם",

"לכל דבר יש טעם של בושם או ג'ינג'ר. אני מאמינה שזה יעבור בעוד כמה ימים אבל לא חשבתי שזה יקרה. אחרי שקיבלתי את מנת החיסון הראשונה לא היו לי שום תופעות לוואי".

עוד אחד סיפר: "שעתיים אחרי מנת החיסון השנייה, היד כאבה לי פי 5 ממה שכאב בחיסון הראשון. יש כאב ראש קל, אבל לא יודע אם לשייך את זה לקבלת החיסון. הרגשתי גם נימולים באצבעות ותחושת חולשה".

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן דנטל את המנה השנייה וסיפר: "תכננתי לקיים הערב עדכון קורונה עירוני אבל אני שוכב עם חום, חולשה וכאבי שרירים".

לפי הדיווח, הדיווחים על תופעות לוואי לאחר קבלת החיסון נאספים על ידי קופות החולים ומועברים למשרד הבריאות. ממשרד הבריאות טרם נמסרה תגובה לדיווחים הללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר