לכבוד הק' רבי

"אעופה אשכונה": כך תשתתפו בהילולה >>

מדי שנה בשנה מצויינת הילולת הבבא סאלי זיע"א ברוב עם, כשרבבות פוקדים את הציון הקדוש • בצל מגבלות הקורונה, השנה היא תתקיים ללא קהל ותועבר בשידור חי בערוצי התקשורת הגדולים • תינתן אפשרות מיוחדת להעביר שמות לתפילה וכן יחולקו מזוזות שנכתבו במתחם ואף עראק מיוחד מהציון (מקודם)

אם במהלך שנה רגילה באים בין 200,000 ל-300,000 איש לציון בנתיבות, השנה הציון בלט בשממונו (צילום: יעקב כהן)

יום הציון הגדול של הבבא סאלי מתקרב. ביום ראשון ד' בשבט, יציינו רבבות את השנה ה37 להסתלקותו של הקדוש רבי ישראל אבוחצירא זיע"א.

כידוע מתוקף צדקותו וקדושתו המיוחדת, כמות האנשים שמגיעים אל הציון ביום ההילולא, ובמשך כל השנה כולה, היא רבה מאוד. ועובדה זו מרשימה שהרי מדובר באחד מצדיקי הדור האחרון. וכבר יש מי שאמר שהציון של הבבא סאלי בנתיבות זה ה"מירון" של הדרום.

אם במהלך שנה רגילה באים בין 200,000 ל-300,000 איש לציון בנתיבות, השנה הציון בלט בשממונו.

כל אחד מהבאים אם נשאל אותו מדוע מגיע, בודאי יספר על קשר מיוחד שהיה לו לצדיק בחיי חיותו או אחרי שנפטר.

אפילו אנשים שרחוקים מחיי תורה, או כאלו שאינם מדקדקים קלה כבחמורה, רואים לנכון להקשר עם הצדיק, ובזכות זיכרון אחד אותם הם נושאים משנים עברו. הבבא סאלי ידע מה לומר לכל יהודי, ובדיבורו היה מעורר את אותו ניצוץ פנימי המבקש להתגלות.
,,,,,,5485*

כמדי שנה, גם השנה צפויים המונים להיות שותפים לאירוע, גם אם לא בצורה פרונטלית.כידוע, מגבלות הקורונה מאלצות אירועים המוניים לעבור למרחב הדיגיטלי. אולם רבים מציינים זאת לשבח ורואים בכך ברכה. שכן השידורים החיים חושפים קהלים רחבים נוספים לתוך עולמות קדושה אלו.אי לכך, גם הילולת הבבא סאלי הקדוש תועבר בכיכר השבת בשידור חי, על מנת שכל היהודים המשתוקקים להשתתף באירוע ולשפוך תחינתם ביום הגדול, יוכלו גם השנה להיות שותפים למסורת הותיקה.צלצלו לקו המיוחד למסירת שמות לתפילה

בחיוג למספר המיוחד יהיה ניתן להיות שותפים לפיטום הקטורת שיערך במקום. זהו מנהג המסוגל לעשירות ולביטול עין הרע.

בנוסף, תינתן אפשרות מיוחדת להשיג מזוזה שנכתבה במתחם קברו של הבבא סאלי. כמו כן יחולקו בקבוקי עראק משובחים מהציון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר