"נהיה הראשונים לצאת"

נתניהו הציג את "המתחסן ה-2 מיליון" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין , התגאו להתייצב בעיר רמלה לצד אישה שקיבלה חיסון לקורונה, והוכתרה כ"מתחסן ה-2,000,000". צפו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין הגיעו הערב (חמישי) לסניף של קופת החולים מכבי ברמלה, כדי להציג את האזרח מספר 2,000,000 המקבל חיסון לקורונה.

מדובר באישה, תושבת המקום, ולאחר שקיבלה את הזריקה, אמר נתניהו בסיפוק: "זה כבר הופך לשגרה. מיליון חיסונים, ועוד מיליון. אנחנו רוצים לסיים עם זה, עם הקורונה".

"ננסה להביא את תוכנית 'הדרכון הירוק' למימוש המוקדם ביותר", הוסיף ראש הממשלה. "גם כשאנחנו עושים את זה, נמשיך עם מסכות".

לדבריו, "אנחנו כבר רואים את האור בקצה המנהרה. אם נקפיד להתחסן ולשמור על הכללים, נהיה המדינה הראשונה שיוצאת מזה".

בשלב שאלות הכתבים, אמר נתניהו: ‏"נעזור קודם כל לאזרחים שלנו. ככל שנוכל - נסייע לאחרים, לרבות השכנים שלנו. באשר לחיסוני האסירים, הבהיר: "בשבוע הבא יועברו החיסונים לבתי הסוהר. אנחנו שומרים על תעדוף הוועדה המקצועית. אם אסיר לא יחוסן - אחר כך תוקצה לו מכונת אקמו וצוות רפואי".

שר הבריאות אדלשטיין הוסיף: "אנחנו ממשיכים להוביל, אודות להבאת החיסונים ופעילות קופות החולים. עשרות אלפים כבר אחרי החיסון השני".

"נמשיך עם זה, לפי הסדר שנקבע", התחייב השר, ופירט: "אני רואה עליות בשיח על תעדוף לגבי אנשים... אלא שיש ועדה מקצועית, שישבה ודנה לגבי התעדוף, ואנחנו הולכים עם ההמלצות שלה, גם כשזה לא מוצא חן בעיני מישהו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר