נפילה ברחוב

בחדרה ובקרית גת; שני מקרים של היפותרמיה

שני מקרים של היפותרמיה, הלילה והבוקר (שני), הראשון - בחדרה, בו גבר נפל לתוך שלולית מים, הסתיים במצב יציב. במקרה השני, הבוקר, בקריית גת, אותר גבר במצב קשה (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' בשבט תשפ"א | 18.01.21
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

שני מקרים של היפותרמיה, הלילה והבוקר (שני), הראשון - בחדרה, בו גבר נפל לתוך שלולית מים, הסתיים במצב יציב. במקרה השני, הבוקר, בקריית גת, אותר גבר במצב קשה.

לאחר חצות הלילה התקבל דיווח במוקדי ההצלה על גבר שנמצא שוכב בתוך שלולית מים, ברחוב הרב בוזגלו בחדרה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 שהיה עם חבלה בפנים וסימני היפותרמיה קלה ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים 'הלל יפה'.

חובש בכיר במד"א ירון משיח סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הגבר שוכב בתוך שלולית מים גדולה כשבגדיו רטובים והוא סובל מחבלה בפנים. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ המחוממת, כיסינו אותו בשמיכות ופינינו אותו לבי"ח במצב יציב.

"בלילה קר שכזה כשיש גשם בחוץ, חייבים לדאוג למי שאין לו קורת גג, אם היינו מגיעים אליו בעוד כמה שעות זה היה יכול להסתיים בטרגדיה".

הבוקר, בשעה 06:53 התקבל דיווח על גבר שנמצא שוכב על הכביש, בהכרה מעורפלת, ברחוב מבוא בנימין בקרית גת.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר בן 44 במצב קשה עם חבלות בפלג גופו העליון והיפותרמיה קשה, ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

פראמדיק מד"א נתנאל כהן עליון סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הגבר שוכב על הכביש בסמוך לרכבים כשבגדיו רטובים מאוד, עורו קר מאוד למגע והוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.

"הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ המחוממת, הורדנו את הבגדים הרטובים, כיסינו אותו בשמיכות חימום מיוחדות ופינינו אותו לבי"ח במצב קשה תוך כדי שאנחנו פועלים לחמם את גופו שהיה קר מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר