הנגיף מכה בעוצמה

יולדות חרדיות במצב קריטי; פרופסור גריסרו מסבירה

הסיבה לעליה במספר הנשים בהיריון הנמצאות במצב קשה; הסיבה שרובן חרדיות; הסכנה בנגיף לנשים בהיריון והקריאה שיתחסנו • פרופסור סורינה גריסרו בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

בשבוע האחרון זינק מספר היולדות החרדיות המאושפזות במצב קשה לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. בריאיון, באולפן 'כיכר השבת', מסבירה פרופסור סורינה גריסרו, מנהלת מחלקת נשים בבית החולים 'שערי צדק', את הזינוק הדרמטי בתחלואה, הסיבה שמצבן מדרדר מהר עד כדי הגעה לטיפול נמרץ וקוראת להן ללכת ולהתחסן ללא חשש. צפו בראיון המלא.

במהלך הריאיון הסבירה פרופסור גריסרו: "נשים בהריון נדבקות בקורונה באותה דרגה של האוכלוסייה הכללית, אבל בהריון הנגיף מתנהג בצורה הרבה יותר קשה והרבה יותר אגרסיבית עם פוטנציאל גדול יותר להזדקק לטיפול נמרץ".

"אני לא יודעת אם מדובר במוטציה", הוסיפה: "אנחנו לא עושים בדיקות לכולם כדי לבדוק את נושא הנזק של המוטציה. אני חושבת שיש עליה במספרים מאשר בגל הראשון והשני, אז היו הרבה פחות חולים, ולכן צריך לזכור שמספר החולים היום גבוה יותר עשרות מונים ממספרי החולים בגל השני.

מבחינתכם, נשים בהריון נכנסות כרגע לקבוצות סיכון?

"בהחלט, נשים בהריון הם קבוצת סיכון".

צפו בראיון המלא

שמות כ-20(!) היולדות והנשים בהיריון, כמו גם חולי קורונה נוספים שמצבם קשה, וזקוקים לתפילות - מתעדכנים כל העת, בידיעה הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר