הרב: "ילדים - בבית"

עיריית בני ברק מתריעה: נעשה 'שיימינג' לכל אדם שיתפרע

עיריית בני ברק מצהירה, כי תפרסם תיעוד של כל אדם שינהג באלימות, ואף תעביר אותו לרשויות • רבה הספרדי של העיר הגר"מ בן שמעון, קורא להורים למנוע מילדיהם לצאת לרחוב בשעות הלילה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רגע תחילת ההצתות בבני ברק (ללא קרדיט)

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, מאיים היום (שני) על בני נוער שישתתפו במעשי הוונדליזם ברחבי העיר, כי ייערך להם 'שיימינג' בכל מקום, ואף יוסגרו למשטרה.

אחרי סבב שיחות שקיים עם מפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן, שבקרוב יתמנה לסמפכ"ל המשטרה, ועם מפקד מרחב דן נצ"מ מומי בוריה, בעקבות ליל האנרכיה בעיר, אמר רובינשטיין: "הובן, כי לצד הגינוי התקיף על פעילות המשטרה בצורתה החריגה ביום חמישי, לא נקבל בשום אופן שהוא מציאות בה קומץ קיצונים מתפרע ומשתולל בעיר וזרוע בה הרס כפורקן יצרים ויצירת אנרכיה".

"סוכם בשיחה", שחתף ראש העיר, "על ביצוע פעולות אכיפה ממוקדות לשמירה על הסדר בעיר, ובכלל זה העברת כלל תיעודי המצלמות מרחבי העיר, להגעה ממוקדת ומהירה אל הפורעים בנחישות וברגישות, בכדי להשיב את שגרת חיים הנורמלית בעיר בצל הקורונה וחובת השמירה על החיים".

לדבריו, "לא נאפשר אירועים כגון האירוע החמור שהיה הלילה. העירייה בשיתוף פעולה עם המשטרה תמגר את התופעות הללו.

"בהזדמנות זו", הוסיף רובינשטיין, "אנו שבים וחוזרים על דברים ששמענו מכלל רבני העיר ומאוריה, כפי שהדברים יפורסמו באופן ברור ונחרץ: קריאה והודעה לציבור ההורים, לשמור על ילדיהם ולמנוע שוטטות מיותרת וקרבה להתקהלויות אלו".

ראש עיריית בני ברק חתם כאמור בהצהרה: "אנו מודיעים ומעדכנים, כי בהתאם לפריסת מצלמות החירום בעיר - כל מקרה של אלימות המתועד במצלמות החירום הגלויות והסמויות, יפורסם מעתה באופן מלא, בהתאם להנחיות החוק, ויטופל באופן ממוקד ומהיר, כפי שכבר הוחל בשעות האחרונות".

דברי רבה של ב"ב הגר"מ בן שמעון (באדיבות המצלם)

בתוך כך, רבה הספרדי של בני ברק, הגאון רבי מסעוד בן שמעון, קורא להורים למנוע מילדיהם יציאה לרחובות בשעות הלילה או הפנאי, בשל מעשי ההתפרעויות.

הגר"מ בן שמעון, ראב"ד בני ברק וראש ישיבת 'אור אליצור', קיבל במעונו רבנים ואנשי חינוך שהשמיעו בפניו את פרטי המצב בעיר, ולאחר מכן אמר: "הריני פונה בזה לכל ההורים היקרים בכל מקום ומקום, ובפרט לתושבי עירנו בני ברק, שלא לתת לבניהם ובנותיהם לצאת לרחוב העיר בשעות הפנאי והלילה, לאחר שבאו לידנו אירועים קשים בימים האחרונים של חילול ה' רוחנית וגשמית".

"תפקידם של ההורים שרוצים לראות את בניהם ובנותיהם הולכים בדרך התורה והמצוות", הסביר הרב, "הוא לשמור אותם שלא יגררו אחר מעשים שאין רוח חכמים נוחה מהם", וסיים בתפילה "להצלחה ולישועת כלל ישראל".

צפו בדברי הרב

  • הסרטון הראשי מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר