האיחוד בימין

ממשיך של הרב כהנא? עו"ד איתמר בן גביר באולפן

המשא ומתן והאיחוד עם בצלאל סמוטריץ'; ההתערבות של ראש הממשלה והקריאה לציבור החרדי להישמע לגדולי ישראל • עו"ד איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

לאחר שנים של ניסיונות, עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', לראשונה קרוב מאוד להיכנס לתפקיד חבר בכנסת ישראל. בריאיון, באולפן 'כיכר השבת', הוא מדבר על המשא ומתן עם ח"כ בצלאל סמוטריץ', ההתערבות של בנימין נתניהו, מדוע הוא לא ממשיך דרכו של הרב כהנא והאם הוא קורא לחרדים להצביע עבורו? צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס בן גביר לפרשנויות כי האיחוד עם סמוטריץ' יוביל מצביעים חרדים להצביע עבורם והפתיע: "אני מצד אחד אומר בצורה הכי פשוטה: חרדים המצביעים לפי הוראות רבותיהם, שימשיכו להצביע לסיעות החרדיות.

לדבריו: "אני שומע על לא מעט על חרדים שמצביעים למפלגות אחרות, ובנושא הזה אני רוצה לומר: בשנים האחרונות, לא בשביל בחירות, מתעורר בלילות, כאן הטיחו ראש של ילד חרדי, כאן תפסו והתעללו באשה חרדית, אני קם באמצע הלילה לעזור, יש לי אגף שלם במשרד - עם מאות תיקים - של פגיע בחרדים. כששאלתי את הלקוחות שלי: יש לכם פוליטיקאים חרדים, שיעזרו גם, אמרו לי 'ברגע האמת, איתמר בר גביר'".

יו"ר 'עוצמה יהודית' הדגיש שוב: "אני לא הולך לנהל קמפיין בתוך המגזר החרדי, ואני אומר בצורה הכי פשוטה והכי ברורה, חרדי שמצביע לפי רבותיו, אני מבקש ממנו שיצביע לפי רבותיו כי אנחנו מאמינים שיש הוראות רבנים ויש דעת תורה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר