"עיר מלוכה"

הבחירות של ראש העיר: תמונות הילדים הזוכות

בעיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית גאים בהצלחה הכבירה של תוכנית "עיר מלוכה" – ראש העיר משה ליאון וחבר המועצה ומחזיק תיק תרבות תורנית דוד בלומנשטוק, בחרו את התמונות ששלחו ילדי ירושלים להשלמת החוברת (בשיתוף העיריה)

(צילום: יח"צ)

כחודשיים לאחר תחילת הפרויקט הענק של עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית התקבלו בקו הטלפון המיוחד של התוכניות תגובות רבות של הורים ומחנכים על ההצלחה הכבירה של התוכנית , בקו הייעודי של התוכנית התקבלו עשרות אלפי דקות של שיחות ע"י ילדי ירושלים שהשתתפו בתוכנית וענו על החידונים והשאלות שהתפרסמו מידי יום בקו המיוחד .

חוברות של אוסף מדבקות חולקו במספר מוקדים

כזכור לפני כחודשיים יצאו בעיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית בפרויקט גדול של חוברות של אוסף מדבקות החוברת מלאה בתוכן מעניין על מגוון נושאים הקשורים לעיר ירושלים, רבני העיר, אתרים היסטוריים של העיר , מוסדות תורה המפוארים בעיר, סיפורי קומיקס מעניינים על ירושלים של מעלה, וחידונים נושאי פרסים יקרי ערך.

רכבי החלוקה הממותגים בפעולה

החוברת חולקה במנהלים הקהילתיים, במוקדי חלוקה מרכזים, ובמסגרת פעילות המתמידים המתקיימים כל ערב בבתי הכנסיות ברחבי השכונות בעיר. הגרלות על פרסים בין פותרי החידות ובן הילדים שיסיימו ראשונים למלא את החוברת. בקו המידע מיוחד הוקם לצרוך שמיעת עדכונים והשתתפות בפעילות השתתפו אלפי ילדים והתקבלו עשרות אלפי דקות של שיחה בחודשים האחרונים.

במהלך התוכנית ניתנה אפשרות לידי ירושלים לבחור בעצמם את חלק מהתמונות שיצטרפו לאוסף המדבקות ויודפסו באלפי עותקים להשלמת החוברת ואכן התקבלו במייל המיוחד של התוכנית מאות תמונות מרחבי שכונת העיר שנשלחו ע"י משתתפי התוכנית . במעמד מיוחד של ראש העיר משה ליאון ומחזיק תיק תרבות תורנית חבר המועצה דוד בלומנשטוק נבחרו עשרת התמונות המיוחדות שישלימו את אוסף המדבקות שזכה להצלחה רבה בקרב ילדי ירושלים .

מחזיק תיק תרבות תורנית הרב דוד בלומנשטוק: במסגרת התוכנית חילקנו גם חוברות ומדבקות ע"י רכזי הקורונה בשכונות לילדים אשר שהו בבידוד בביתם זאת נוסף על הפעילויות הרבות שיזמנו באגף לתרבות תורנית ועיריית ירושלים בתקופת הקורונה. אנו נמשיך לדאוג לכלל תושבי העיר בעוד אירועים מיוחדים ומגוון ופעילויות שונות במיוחד בתקופה זו עם התגברות מגיפת הקורונה."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר