בניגוד להנחיות

מרד המסעדות: "נפתח לישיבה מיום חמישי"

מורדים בהנחיו: התארגנות המסעדנים הודיעה שמאות מסעדות ברחבי הארץ ייפתחו מסוף השבוע, תחת תו מחמיר והקפדה על שמירת מרחק, עטיית מסכות וחיטוי ידיים (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מאות מסעדנים ברחבי הארץ מאיימים היום (שני) שהם יפתחו את המסעדות להושבה. בעלי המסעדות כבר מיהרו לקרוא לציבור להזמין מקומות מראש.

לפי הדיווח בחדשות 12, מתווה הפתיחה המתוכנן, תחת תו סגול מחמיר, יכלול שמירת מרחק של שני מטרים בין שולחנות, תפוסה של עד 70% באוויר הפתוח ו-50% בתוך המסעדה, אלכוג'ל לחיטוי ידיים וחובת עטיית מסכות ומדידת חום בכניסה. בנוסף, המלצרים יעבדו לפי חלוקה לקפסולות.

בהתארגנות המסעדנים הפרטיים אמרו ל-N12: "מהסגר השני פתחו את כל המסחר ואותנו השאירו סגורים, אנחנו לא מוכנים לזה. מיום חמישי עד ראשון אנחנו פותחים את המסעדות בארץ לפי תו סגול, כרגע מדובר על מאות מסעדנים שבעד ולא מפחדים מהמשטרה".

פורום ראשי ענף ההסעדה מסרו בתגובה: "אנו מחזקים את ידיהם של פורום ראשי המסחר בישראל לקראת פתיחת מרכזי המסחר ביום חמישי הקרוב. בימים הקרובים נבחן את את ההצעה ונגבש החלטה מושכלת ספציפית לתעשיית המסעדות".

מוקדם יותר היום, הודיע פורום ראשי המסחר בישראל שיפעילו החל מיום חמישי הקרוב את כל העסקים, המסעדות, השווקים והקניונים כשההמטרה המוצהרת היא עידוד הציבור לגשת ולהתחסן.

הפתיחה של החנויות והעסקים תהיה לפי כללי התו הסגול, וכניסת העובדים והלקוחות תתאפשר כך: אנשים מתחת לגיל 60 שקיבלו את מנת החיסון הראשונה, אנשים מעל גיל 60 אחרי מנת החיסון השנייה, מחלימים מקורונה, בעלי תוצאת בדיקת קורונה שלילית בתוקף של 72 שעות וילדים מתחת לגיל 16.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר