חדש ומהפכני

בריא ושמע: קו ההרצאות של לאומית יוצא לדרך

עוד שירות חדש ומהפכני מבית לאומית שירותי בריאות: קו הרצאות הבריאות של מומחי לאומית עם כל מה שבריא לדעת • והשבוע: מהי חרדה וכיצד מתמודדים איתה (חדשות בריאות, מקודם)

הקו פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום ומותנה בהרשמה מראש. (צילום: יח"צ)

'לאומית שירותי בריאות' משיקה שירות חדש ומהפכני למען הלקוחות: קו הרצאות בריאות בו ניתן יהיה להאזין להרצאות מקצועיות ומעשירות בנושאי בריאות הגוף והנפש.

יצוין כי ההרצאות מתקיימות בשידור חי בימי שלישי, אחת לשבועיים. הקו פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום ומותנה בהרשמה מראש.

השבוע תעסוק ההרצאה בנושא החרדה. ד"ר אייל דהן, פסיכיאטר בלאומית שירותי בריאות, ירחיב בנושא תופעת חרדה וכיצד מתמודדים איתה.

בלאומית מסבירים כי הוחלט לעסוק בנושא לאור "התקופה המאתגרת שאנו חווים אשר העצימה את תופעות החרדה בקרב כל שכבות הגיל".

ד"ר דהן יגע בנקודות הבאות: מה היא חרדה. האם זה "נורמלי" להרגיש חרדה. מתי חשוב לפנות לעזרה מקצועית. אלו טיפולים עשויים לסייע בהתמודדות, וכיצד לבחור ביניהם.

"בלאומית שמנו תמיד דגש על קידום מודעות לנושאי רפואה, שמירה על אורח חיים בריא וכיו"ב. מידי חודש קיימנו הרצאות רבות וערבי קידום בריאות ברחבי הארץ, אלא שבעקבות הקורונה אנחנו לא יכולים להמשיך עם זה. ההרצאות בטלפון נותנות אם כן מענה מושלם ומותאם לציבור בתקופה הזו, תוך שאנחנו דואגים להרצאות רלוונטיות ומעניינות בהתאם לדרישת הציבור", אומרים בלאומית.

כאמור ההרצאה במסגרת הקו תתקיים ביום שלישי אחת לשבועיים. ההרצאה הקרובה: הערב יום שלישי כ"ז שבט בשעה 21:00. להרשמה מראש ולהאזנה חייגו: 03-7773011

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר