"שרה"מ יחליף יועצים"

פרופסור יהודה אדלר: "סגר זו שיטה פוליטית, לא רפואית"

פרופסור יהודה אדלר, פרויקטור הקורונה בערים ראשון לציון והרצליה, תוקף את שיטת הסגרים וטוען: "זה פוליטיקה, לא רפואה". לדבריו: "צריך להעביר סמכויות לרשויות" • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

פרופסור יהודה אדלר, פרויקטור הקורונה בערים ראשון לציון והרצליה, תוקף את שיטת הסגרים וטוען: "זה פוליטיקה, לא רפואה". לדבריו: "צריך להעביר סמכויות לרשויות". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "סגר היא שיטה פוליטית ולא רפואית. בסגר הראשון הייתה קצת ירידה אבל מיד לאחר מכן הייתה שוב עליה, בסגר השני כנ"ל, ובסגר השלישי אין בכלל על מה לדבר".

פרופסור אדלר הוסיף: "אני שומע כל מיני יועצים לראש הממשלה שמפחידים את הציבור עם 20.000 הרוגים, אותם אנשים רוצים לכסות את עצמם לקראת וועדות החקירה שיקומו כאן אח"כ, ואני רוצה לומר לראש הממשלה שאגב אותו אני מאד מעריך, תחליף את היועצים כי הם מטעים אותך כל הזמן, הקונספציות שלהם התנפצו".

רק כדי לחדד. אנחנו שומעים כל הזמן את הגורמים שטוענים כי במידה ולא היינו עושים סגר המצב היה הרבה יותר גרוע. אתה לא מאמין לזה?

"קודם כל אני מאמין רק באלוקים, אבל אני יודע את המציאות וחושב שאם היו מנהלים את המגיפה הזאת בצורה נכונה, ומעבירים מלכתחילה לראשי הערים, המועצות והמחוזות, כפי שהציע בזמנו הרב דרעי שאגב צדק בהמון דברים שאמר, ופשוט לא הקשיבו לו".

"הרגולטורים שיושבים למעלה", הסביר אדלר: "לא יכולים להגיע לנתונים ולמידע כפי שיכולים להגיע בעיות השונות. כך דוגמא את הערים ראשון לציון והרצליה. ישנם שם ראשי עיר מדהימים וצוותים שיודעים לרדת לפרטים של דירות של אנשים פרטיים, דבר שאתם שם למעלה לא מסוגלים לעשות.

"תנו לראשי הערים לעשות את העבודה, עדיין לא מאוחר לעשות זאת משום שכשלתם עד היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר