עולה להתקפה

פרוש: סמוטריץ' לא מייצג חרדים, גם אם יש לו שערות בזקן

סגן השר מאיר פרוש יוצא במתקפה חריפה נגד חרדים המתכוונים להצביע למפלגתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הילדים שלו מסודרים בבתי ספר, הילדים שלנו לא. הוא ממש לא משלנו" • צפו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר 'שלומי אמונים', סגן השר מאיר פרוש, יוצא במתקפה חריפה נגד חרדים המתכוונים להצביע למפלגתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הילדים שלו מסודרים בבתי ספר, הילדים שלנו לא. הוא ממש לא משלנו". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

אתה חושש מבצלאל סמוטריץ?, אנחנו רואים דיווחים שישנם לא מעט אנשים מהמגזר החסידי שצפויים להצביע עבורו?

"כל בחירות יש משהו חדש. אני אומר להם בואו ניקח עכשיו שכונה חרדית, אם זה שכונת עזרת תורה או מטרסדורף, והבחן לאחר הבחירות האם יש שם סמוטריצ'ים או לא. היהודי החרדי בארץ מרגיש מושפל, הוא מרגיש שפוגעים בו".

היהודי הזה מרגיש שסמוטריץ' הגן עליו מתי ששוטרים תקפו אותו בבני ברק, ושאיתמר בן גביר הלך לייצג אותו בבית המשפט?

"היהודי החרדי מרגיש מושפל, הוא יודע שרוצים לפגוע בו והוא רואה ברחוב שרוצים ממשלה בלי חרדים. סמוטריץ הוא איש הציונות הדתית, זה משהו אחר, זה לא הציבור החרדי, גם אם יש לו כמה שערות בזקן, הוא לא אדם חרדי.

"הוא (סמוטריץ'. י-כ) הילדים שלו מסודרים בבתי ספר, הילדים שלנו לא, הילדים והנכדים שלו מסודרים בגני ילדים, אנחנו צריכים עדיין להיאבק. הציבור החרדי מושפל - לא סמוטריץ מושפל. אלו מהמגזר החרדל"י שמושפלים בהחלט מצביעים עבורנו".

"סמוטריץ' הוא ממש לא משלנו", הוסיף פרוש: "הוא הציונות הדתית, הוא לא חרדי. אני רוצה לומר לך שמי שמכיר את חברי הכנסת שלנו, אם זה גפני, ליצמן, מקלב פרוש, יעקב אשר, אייכלר וטסלר, לכולם יש לשכות עם אנשים שעוזרים, אנחנו מבוקר עד הערב עוזרים לאנשים בעניינים שונים.

"אני יכול להראות לך את המכשיר שלי שעמוס בפניות להכניס את ההוא, ולסייע בנושא הקורונה לההוא, אז יש את סמוטריץ שעוזר פה ושם, אבל הוא חי בהוויי הדתי ובציונות הדתית, אבל הוא לא יכול לייצג ציבור חרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר